fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיליוני שקלים לשבילי אופניים בקרית ים

שרת התחבורה אישרה יותר משמונה מיליון שקלים לשבילי אופניים ברחבי העיר
שבילי אופניים בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

שרת התחבורה, מירי רגב, הודיעה על אישור תקציב של 8.5 מיליון שקלים לעיריית קרית ים לסלילת שבילי אופניים. בקרוב קבל העירייה תקציב נוסף של יותר משלושה מיליון שקלים להרחבת רשת שבילי האופניים.

השבוע נפגש ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, עם צוות מנהל הנדסה של העירייה עם שרת התחבורה מירי רגב. בהמשך מתוכנן לצאת לפועל גם גשר מיוחד לרוכבי אופניים והולכי רגל שיחבר בין שכונת "גלי ים" ההולכת ונבנית לקריית מוצקין מעל מסילת הברזל. רשת שבילי האופניים של קריית ים אף תתרחב לאורך טיילת החוף העירונית המתחברת בימים אלה לחיפה וכן לאורך הטיילת הצפונית ההולכת ונשלמת אף היא.

בהודעה שהוציאה העירייה נמסר "ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור מתגעגע בחודשים האחרונים אל מסלולי הרכיבה הפסטורליים שהוא הכיר באירופה. מהזיכרונות האלה הוא שאב כנראה השראה כשהחליט לבקש ממהנדס העיר לנסות ולשחזר אותם ממש כאן בקרית ים. התוצאה גרפה השבוע מחמאות חמות מכל רוכבי האופניים בקריות שבאו כדי לנסות את השבילים החדשים של קרית ים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות