fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיים צורי יתמודד לראשות העירייה בפעם השביעית

כשלוש שנים לפני הבחירות לרשויות המקומיות, הודיע חיים צורי על החלטתו להתמודד פעם נוספת לראשות עיריית קרית מוצקין. "אני מקווה לפרוש בגיל 104, אז יוכלו להגיד שפרשתי טרם זמני"
חיים צורי | צילום: דורון גולן

כשנותרו מעט יותר משלוש שנים עד לבחירות הבאות לראשות הרשויות המקומיות, הודיע ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי כי יתמודד לראשות העירייה בפעם השביעית.

צורי נבחר לראשות העירייה שש פעמים ברציפות מאז 1993, והבחירות הבאות יהיו הפעם השביעית שבה הוא מתמודד. עד כה, רווחה ההערכה כי במהלך הקדנציה הנוכחית יודיע צורי כי הוא ממנה במקומו את סגנו עומר זוהר. אולם השבוע השתנתה התמונה עם הודעתו של צורי על כוונתו להתמודד פעם נוספת לראשות העירייה.

צורי נפגש השבוע עם תושבים במשכנות אמנים, שם הודיע על כוונתו. הודעתו זו של צורי באה בהפתעה שכן בשלב כה מוקדם של הקדנציה, לא נהוג שראשי עירייה מכהנים יודיעו על התמודדות נוספת לראשות העירייה, שכן מדובר בהכרזה מחייבת.

מנכ"ל העירייה, יריב גסר, היה הראשון לבשר על ההחלטה של צורי: "ראש העירייה חיים צורי הודיע כי גם בבחירות הבאות יתמודד לראשות העיר. צורי זוכה לפופולריות עצומה בקרב התושבים – ותיקים, חדשים, צעירים ומבוגרים וניסיונו רב השנים בניהול העיר ובהתנהלות מול משרדי הממשלה היא הערובה להצלחת העיר. ניהול עיר זה לא משחק ילדים וכמי שנמצא לידו כבר תשע שנים, אומר כי זוהי בשורה משמחת ומלאת תקווה למען הדור הצעיר ולמען עתידה של קרית מוצקין".

צורי מסר: "כמי שנולד כאן, בקרית מוצקין, חי ונושם את העשייה, ומכיר כל פינה וכל תנופת פיתוח וער להצלחה הגדולה שיצרנו כאן, אני מקווה לפרוש בגיל 104, אז יוכלו להגיד שפרשתי טרם זמני".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות