fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האישה לומדת חשפנות, הבעל רוצה להתגרש

שרין ומורן סולן. צילום: יח"צ
שרין ומורן סולן. צילום: יח"צ

זוג צעיר באמצע שנות העשרים לחייו שנישא לפני חמש שנים ובשנה האחרונה נקלע למשבר, שהגיע לכדי מאבק עקרוני בבית המשפט למשפחה. המשבר בין השניים עוסק בשאלה האם לאישה מותר להגשים  את שאיפותיה המקצועיות  גם אם הן מנוגדות לנורמות המוסריות של בעלה.

במהלך העימות המשפטי התברר כי האישה החלה לעסוק מיד אחרי השירות הלאומי בהוראה ואף היתה מחנכת, בכיתות ג' ו-ד' בבית ספר יסודי בצפון. הבעל, מתמחה צעיר במשרד עורכי דין. הזוג לא הביא ילדים לעולם, אבל לאחרונה במהלך השיחה גילה הבעל כי אשתו לומדת ריקודי חשפנות. בתוכנית הלימודים של אותו מוסד יש שיעורים בהתפשטות, לימודי היסטוריה של הריקוד החשפני ועוד. בין התלמידות יש לא מעט נשים צעירות ומבוגרות שחלקן מנהלות אורח חיים מאוד שמרני.

באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן, טוען הבעל כי לא יוכל להביא עם אשתו ילדים ולספר להם שאימא שלהם עובדת כחשפנית. "הטענה של אשתי כאילו זו אומנות היא קשקוש" הוא טוען "במקרה הטוב מדובר בפרנסה", אמרה עו"ד סולן.

ההחלטה להתגרש באה לאחר שלבעל התברר כי אשתו מתכוונת לעבוד במועדוני חשפנות ואף לקיים הופעות פרטיות לעשירים, זאת על פי מודעה שפרסמה באינטרנט.  "אני לא חושב שכדאי להביא יחד ילדים ולהרוס אותם ולכן צריך לפרק את החבילה", טוען הבעל. עו"ד סולן הדגישה כי מאחר ובין בני הזוג יש תמימות דעים שהיא יכולה לעסוק בעבודה שהיא אוהבת והבעל רשאי לעזוב כי אינו רואה בעבודה זו עתיד לילדיהם, צריך למצוא את הנוסחה לפרידה כמה שיותר מהר.

בדיון שהתקיים בבית הדין לענייני משפחה אמר השופט כי מדובר בזוג צעיר ומאחר וזכותו של כל אחד מהם להיות הורה מוקנית לו, נקבע כי התיק יוגש לסיכומים בעל פה בתוך חודש ימים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות