fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד לרצח בשלומי: נער בן 17 נדקר למוות

תושב שלומי, נער בן 17, נדקר למוות הלילה ברחוב ביישוב. הוא פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אך שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. המשטרה עצרה נער בן 15 בחשד לרצח
חשד לרצח בשלומי | צילום: דוברות המשטרה
חשד לרצח בשלומי | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פתחה בחקירה הלילה (שני) עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה בשלומי.

מהחקירה עולה כי הקורבן, תושב שלומי בן 17, נדקר ופונה תוך ביצוע פעולות החייאה למרכז הרפואי לגליל בנהריה שם נאלצו לקבוע את מותו.

המשטרה ביצעה סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה.

ועצרה הבוקר (שלישי) קטין תושב העיר בן 15 בחשד לביצוע הרצח.

בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בקריות.

פראמדיקית של מד"א, אליענה אגסי סיפרה: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי דקירה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים, לאחר פינוי למרכז הרפואי תוך פעולות החייאה, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

ראש המועצה שלומי, גבי נעמן, כותב בתדהמה ובכאב לתושבי היישוב: "הודעה לתושבים. מצאתי לנכון לכתוב הבוקר על אשר קרה בשעות הבוקר המוקדמות (2 בבוקר). אני וצוות המועצה מזועזעים מהרצח הנוראי שארע הלילה ביישוב, רצח שבו מצא את מותו בן היישוב. אין מילים לנחם את המשפחה ואנו משתתפים בצערה הכבד. שוחחתי עם האם מספר פעמים, ליבי כואב מאוד על אובדן חיים של ילד טוב ממשפחה טובה. כרגע אין הרבה מה לעשות אלא לתמוך במשפחה האבלה. למרות שהפרטים ידועים לכאורה אנו נמתין לסיום חקירת המשטרה. מבקש מכולם לא לפרסם שמות או פרטים. מדובר בקטינים וקיים צו איסור פרסום. בתקווה לבשורות טובות יותר."

בית משפט השלום בקריות הוציא צו איסור פרסום בתיק שעניינו חשד לרצח בשלומי.

ובית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך 30.8.21.

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות