fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן: האולטראס נגד העירייה

מוחים על הקיפאון בהכנות לעונה הבאה ומתכננים הפגנת ענק במחאה
אוהדי הפועל בית שאן יאלצו להמתין.
אוהדי הפועל בית שאן יאלצו להמתין.

ארגון האולטראס וקבוצת האוהדים של הפועל בית שאן, יוצאים למאבק חסר פשרות. הם מתכננים הפגנה, במחאה על מצבה הקשה של הקבוצה, וזאת עוד בטרם החלה העונה, בשל מה שהם מגדירים ״לאור חוסר התפתחויות וחוסר ההתייחסויות מצד בעלי הפועל בית שאן העירייה".

אוהדי הפועל בית שאן
אוהדי הפועל בית שאן

עיקר המחאה שלהם היא נגד ראש העיר, רפי בן שטרית. "לפני חצי שנה הוא התפאר כי הקבוצה מנוהלת בצורה מקצועית והנהלת הקבוצה אינה חייבת שקל. שקל לא….מיליון שקל כן. האיש בחר יו"ר שחילק סכומי עתק לשחקני רכש. מה הטעם היה לבנות סגל לצמרת כאשר אין שחקני בית ? אם בליגה א' אין לנו שחקני בית מה היו עושים בליגה הלאומית? פשוט חוסר אחריות. מטורפים", כתבו האוהדים בהודעה מיוחדת שהוציאו..

ראש העיר בית שאן, הגיב בחריפות ובתקיפות: "כמו בשנים האחרונות גם השנה נפתח את העונה בצורה טובה ויציבה. המאמצים שאנחנו משקיעים הביאו את הקבוצה בשתי עונות הכדורגל האחרונות לפלייאוף העליון. בעונה שחלפה תקציב התמיכות עמד על 835 אלף שקל! בנוסף העברנו 450 אלף שקל תרומות שגייסתי יחד עם סגני אליעזר. מעולם הפועל בית שאן לא זכתה לתקציבים ותרומות בסדר גודל כאלה, בוודאי לא כשהקבוצה שיחקה בליגה א׳".

עוד הוסיף בן שטרית: "אני לא זקוק לתזכורות של פעילים פוליטיים, שאפילו כרטיס למשחק לא קונים בקופה. את המוטל עלינו בעניין הקבוצה אנחנו עושים בהצטיינות יתרה. הסכומים האדירים שהועברו לקבוצה מאז שאני מכהן כראש העירייה הם סכומים מוחלטים. רשומים. מוכרים וידועים. עם כל הכבוד, אני מצפה מאוהדי הכדורגל ומהנהלת הקבוצה להתאמץ קצת יותר כדי לגייס תקציבים נוספים"

 

 

.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות