fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אירוע מטלטל בגלבוע: קטטה אלימה בכניסה למוקייבלה הובילה למותו של נער בן 17

קטטה שפרצה בין צעירים בסמוך למוקייבלה שגלבוע הובילה למותו של נער כבן 17, תושב גן נר. שבעה חשודים במעורבות במעשה נעצרו עד כה.
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

קטטה שהתפתחה בין חבורת בני נוער בסמוך למוקייבלה, הסלימה והובילה למותו של איתי יצחק, בן ה-17 מהישוב גן-נר.

כוחות משטרה בליווי ניידת של המחלקה לזיהוי פלילי ובלשי מחלק הרצח של היחידה המרכזית פתחו בחקירת האירוע. עד כה נעצרו 7 חשודים. הוטל על חקירת האירוע צו איסור פרסום.

איתי יצחק ז"ל. תמונה באדיבות המשפחה
איתי יצחק ז"ל. תמונה באדיבות המשפחה

"כל קהילת הגלבוע כאחד מגויסת לתמיכה במשפחה ובגלבוע כולו"

עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע, מצוי בכל זירות האירוע מאז שעות הבוקר המוקדמות, ובשיתוף כל הגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך, במשטרה, בתחנת העמקים, והגורמים המקצועיים במועצה, רתם את הנהגת המועצה בכלל ונציגי הישובים גן נר ומוקייבלה בפרט, וביחד עם צוותי הצח"י (צוות חירום וחוסן ישובי) בישובים, המעניקים את כל המענים הנדרשים בכל הרבדים לילדים, לבני הנוער, להורים, לקהילות ולתושבים.

"הבוקר התבשרנו בצער רב על מותו של נער בן היישוב הקהילתי שלנו, גן נר". אומר עובד נור, ראש המועצה. "אני מבקש לשלוח בשם כל תושבי ויישובי הגלבוע את תנחומינו למשפחה היקרה. כולנו מזועזעים מההתפתחות המחרידה של קטטת בני נוער ופגיעה והריגה. אנחנו מנהלים את הטיפול באירוע בכל הרבדים הנדרשים ובמלוא הרגישות המחייבת, אבל דבר אחד ברור- כשמדובר בילדים, כל ילדי הגלבוע הם הילדים של כולנו ואין שום אבחנה בין הישובים, ולכן כל קהילת הגלבוע כאחד מגויסת לתמיכה במשפחה ובגלבוע כולו".

גורמים בגלבוע מציינים כי אלימות בין בני נוער, הינה תופעה נוראית המתרחשת לצערנו בכל הארץ, באופן שאינו פוסח על אף חברה. העובדה שאלימות כזו מוצאת מקום בגלבוע, מופת לסובלנות וכיבוד הזולת, היא ההוכחה שזה מגיע למקומות ולמשפחות הכי טובות. עם היוודע דבר המקרה החמור, התגייסה המועצה במלוא מרצה לתמוך בתושבי הישובים תוך הוקעת המעשה, והירתמות לטיפול הנדרש. בין השאר כאמור רתמה את הנהגות הישובים שביקשו להביע את השותפות האיתנה שמתקיימת בגלבוע, מימי ראשית ההתיישבות, תוך אמירה ברורה נגד הסתה ואלימות, והתיצבות מלאה לצד המשפחה והישוב.

בדיע חאמד, יו"ר ועד הכפר מוקייבלה: "הראשונים להתייצב לצד המשפחה והיישוב, זה הנהגת ותושבי היישוב מוקייבלה. ילדי גן-נר וילדי מוקייבלה הם הילדים של כולנו! אנחנו מחבקים את המשפחה ושולחים את תנחומינו". רוני חיון, יו"ר ועד הישוב גן נר: "זה אירוע קשה ליישוב גן נר, וההתייצבות של המועצה והנהגת מוקייבלה לטיפול משותף חשובה מאוד! ברור לנו שהאירוע לא יסתיים בשבוע אחד וכולנו נלווה אותו ככל שצריך, ונתמוך במשפחה ככול שנדרש".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה
כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
אנדרואיד: לחצו כאן!
אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות