fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו זכתה באליפות והפכה לקבוצה המעוטרת ביותר בישראל

הפועל גליל מטה אשר/עכו חגגה זכייה בתואר האליפות בפעם ה-15 בתולדותיה והפכה לקבוצה המעוטרת ביותר בישראל. המאמן נועם כץ: "גאה ונרגש שזה קרה במשמרת שלי"
הפועל מטה אשר/עכו
הקבוצה מספר אחת. הפועל מטה אשר/עכו חוגגת דאבל צילום: לילך וייס, איגוד הכדורעף

הפועל גליל מטה אשר/עכו הפכה לקבוצה המעוטרת ביותר בישראל לאחר שזכתה בתואר האליפות ה-15 שלה. אז נכון שחגיגות האליפות לא היו בהיכל הספורט בנעמן אחרי שהקבוצה ספגה הפסד בית במשחק השלישי בסדרת הגמר להפועל כפר סבא, אבל היא שימחה את מאות אוהדיה הנאמנים והמסורים שגדשו יותר מחצי אולם הספורט ע"ש בר לב בכפר סבא.

פתיחת המשחק, הרביעי בסדרה ועם יתרון שברירי של האדומים, 1:2, היתה המשך ישיר למפגש הקודם, והסתיימה בניצחון כפר סבאי, 18:25. במערכה השנייה חזרה מטה אשר/עכו לעצמה ועם יכולת נפלאה היא שייטה לניצחון, 17:25 ואיזנה ל-1:1. המערכה השלישית היתה צמודה ושקולה. מטה אשר/עכו פתחה עם, 0:3, אך כפר סבא מיד השוותה ל-3:3. מטה אשר/עכו חזרה להוביל, אך כפר סבא שוב הצליחה לחולל מהפך (17:18). כשהיא בפיגור, 21:19, מטה אשר/עכו נחלצה וניצלה טעויות של המארחים בדרך להכרעה, 23:25 ולמהפך במשחק, 1:2. כפר סבא לא הרימה ידיים ופתחה את המערכה הרביעי בהובלה, 6:9. מטה אשר/עכו השוותה ל-9:9, עלתה ל-11:12, ומשם החלה לברוח, 15:20. כפר סבא עוד הראתה סימנים של חזרה כשצימקה ל-22:23, אך מטה אשר/עכו ידעה הפעם לגמור עניין עם הנחתה מדויקת של קווין פוייר, שנתנה את האות לחגיגות האליפות.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סלבה בצ'קלה – 17 נק', קווין פוייר – 15 נק', סטס נביאדומסקי – 12 נק', אנדלו צ'וק ועידו דוד – 10 נק' כ"א, אלכס אוסוקין – 8 נק', ולדימיר קובלצ'וק ונועם אריאל – 1 נק' כ"א.

המאמן נועם כץ: "אני מתרגש מאוד, זו אחת האליפויות הכי קשות שזכינו בה ומול יריבה שהיתה הקבוצה הכי איכותית שהתמודדנו מולה במאבק על האליפות. היה צריך מאמץ עילאי כדי לצאת מההפסד הקודם בבית ומההפסד במערכה הראשונה במשחק וכל הכבוד לשחקנים שהיו חזקים וקשוחים. אחרי ההפסד בנעמן, התרכזתי בעיקר בלדבר עם השחקנים ולהרים אותם. פתחנו בפאניקה ואז הכל החל להתחבר. אבל זה האופי של המועדון שלנו – של אלופים. באנו מאוד דרוכים כי ידענו שהולך להיות קשה. נתנו משחק טוב, בלי הרבה טעויות והתעלינו במאני טיים. כל הכבוד לשחקנים שהיו קשוחים עד הסוף. בתחילת העונה חלמתי שאנחנו זוכים באליפות אבל לא באולם שלנו וסיפרתי את זה למנהל הקבוצה עופר מסד. מאז שכחתי את זה, ואחרי ההפסד בנעמן זה שוב צף והתממש. אני מצטער בשביל האוהדים הרבים שלא חגגנו איתם בבית, ואני מודה לכל מאות האוהדים שליוו אותנו לכפר סבא, תמכו, עודדו, דחפו וגם חגגו אתנו בסיום. האליפות הזאת מוקדשת לכל האוהדים הנפלאים שלנו ולכל מי שתמך בנו: מועצת מטה אשר, עיריית עכו, הספונסרים. זה התואר ה-12 שלי ב-13 שנותיי כמאמן במועדון, ואני כל כך גאה על כך שאני חלק מהמועדון ומהקבוצה הזאת, ושהזכייה ההיסטורית הזאת היתה במשמרת שלי".

קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין: "ההפסד במשחק הקודם איפס אותנו, ואני שמח שצלחת האליפות נשארת בצפון. הפעם, נלחמנו יותר ושיחקנו יותר טוב".

עידו דוד הצעיר, שחגג זכייה ראשונה בדאבל, סיכם: "בחרתי להיות בקבוצה הכי טובה כדי להיות הכי טוב, ואני שמח להיות חלק מהמועדון הזה ומשתדל כל הזמן ללמוד ולהתקדם. נועם כץ הוא מאמן מיוחד והדרך שלו עובדת כבר המון שנים, וזה סימן שהוא את זה בדרך הנכונה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות