fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית מוצקין שהתחזה לקצין צה"ל והונה נשים נידון למאסר בפועל

רותם מזרחי, 34, מקרית מוצקין, נידון לעונש מאסר בפועל לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בשורה של עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות של גניבה. הוא נהג להתחזות לקצין צה"ל, לוחם בשייטת ולקיים קשרים רומנטיים עם נשים.

מזרחי כבר הורשעה בשנת 2013 בעבירות דומות לאחר שכבר אז הציג עצמו בפני שורה של נשים כקצין בצה"ל וניצל אותן לטובתו. הוא נידון אז לשלוש שנות מאסר. אולם נראה כי העונש שהוטל עליו לא שינה את דרכיו. בשבוע שעבר נגזר דינו בבית משפט השלום בבאר שבע לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בארבעה מקרים שבהם הציג עצמו בפני נשים במצג שווא כקצין צה"ל, לוחם שייטת, שנפצע במבצע "צוק איתן" ופרטים בדויים נוספים. הוא ניהל איתן יחסים רומנטיים ואינטימיים ואף הציע להן נישואין.

בטיעונים לגזר הדין טענה התובעת, עו"ד שלי אסף, כי מזרחי ניצל את רגישותן ואת תמימותן של הנשים וקיבל מהן יחסי מין במרמה. "פגע בכבודן, בחירותן המינית, בבטחונן האישי של המתלוננות וניצל את האמון שרחשו לו כדי לגנוב מהן את רכושן" תיארה התובעת את מעשיו של מזרחי והוסיפה כי עשה זאת לאחר תכנון מוקדם ובאופן שיטתי.

לבית המשפט הוגשה חוות דעת פסיכולוגית ממנה ולה כי מזרחי הוא אדם בעל דימוי עצמי נמוך, חסר בטחון והערכה עצמית עם הפרעה נרקיסיסטית. מזרחי עצמו הביע בעת מתן גזר הדין חרטה על מעשיו. השופט, ד"ר יובל ליברדו, גזר עליו 32 חודשי מאסר בפועל ועליו הוסיף עונש מאסר מותלה שהיה נגד מזרחי ובסך הכל דן אותו לעונש של 37 חודשי מאסר בפועל. השופט גם חייב אותו בתשלום פיצויים של 7500 שקלים לכל אחת מארבע הנשים שהתלוננו נגדו.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות