fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לו הייתי

לכבוד סוף השנה האזרחית, שאלנו כמה מיקירי "ספרות זולה", מדור החברה של "הד הקריות", שאלה אחת: אם לא הייתם אתם, מה הייתם? הגשמנו להם חלום ליום אחד
עו"ד הדס צור | צילום: דורון גולן
עו"ד הדס צור | צילום: דורון גולן

אלי כהן
אם לא היית פוליטיקאי, מה היית?

"שף. אני מאוד אוהב את המטבח. חלק מהמהות של השף זה לקבל סיפוק מהעובדה שאנשים נהנים מהאוכל שאתה מבשל. אני אוהב אנשים ואני חושב שהאהבה לאוכל ולמטבח היא חלק מהאהבה שלי לבני אדם. נכון שבחרתי בקריירה של פוליטיקאי והיום אני מבשל רק לבני המשפחה והחברים, אבל אני לא פוסל שיום אחד אממש את האהבה למטבח בצורה רצינית".

אלי כהן (צילום: שאול בכר)
אלי כהן (צילום: שאול בכר)

רועי בן שלוש
אם לא היית פוליטיקאי, מה היית?

"סגן אלוף. זה מה שעשיתי במשך תשע שנים עד שהשתחררתי ואני חושב שלשם הייתי מגיע, אם הייתי נשאר בצה"ל. אבל מכיוון שלאיש צבא אסור להביע דעה פוליטית ובטח שלא להיות מעורב פוליטית, הייתי צריך לבחור. זה היה מאוד קשה, אבל כל דבר קורה בשל סיבה מסוימת. רצה הגורל והתגלגלו העניינים ואני חבר מועצה בקרית אתא. עד היום, כשאני עושה מילואים, בכל פעם כשעולה על מדים, אני מתרגש מחדש. אני גאה ללבוש את המדים, להרגיש חלק ממערכת ענקית שעושה הכל כדי לשמור על העם היהודי".

 חבר מועצת העיר קרית אתא רועי בן שלוש: צילום: דותן סלע
חבר מועצת העיר קרית אתא רועי בן שלוש: צילום: דותן סלע

 

הדס צור
אם לא היית עורכת דין, מה היית?

"אם לא הייתי עורכת דין, הייתי ראש ממשלה. תפקיד של ראש הממשלה מורכב משני רבדים עיקריים: פוליטיקה ואהבת המולדת והעם, ובשני הדברים האלה אני מצטיינת. הפוליטיקה זורמת אצלי בדם, זו מחלה שמלווה אותי מכיתה ו', כשהתמודדתי בפעם הראשונה לראשות מועצת תלמידים. מאז עברו הרבה מאוד שנים והתמודדתי בהרבה מועצות, כולל שתי מועצות בעירייה ופוליטיקה. זה ממכר, כשעושים את זה נכון בצורה ישרה ויפה. אני חושבת שראש הממשלה הנוכחי שלנו הוא פוליטיקאי עצום, אבל הרבה פחות מעשי. סביר להניח שאם לא הייתי עורכת דין שעסוקה מעל הראש, הייתי מציעה את עצמי כמועמדת באחת המפלגות בפוליטיקה הארצית ולא רק המוניציפלית".

הדס צור צילום: דורון גולן
הדס צור צילום: דורון גולן

 

"אין כאן את הצביעות של תל אביב". קים קונקשיין
קים קונקשיין. צילום באדיבותה

קים קונקשיין
אם לא היית זמרת, מה היית?

"בחרתי להיות עקרת בית, מהנשים שכל היום נמצאות בבית. מנקות, מבשלות ומכבסות, מאלה שמתעוררות עם אקונומיקה ביד, כאלה שלא ממש אכפת להם איך הן נראות, שיכולות ללבוש שמלה בשקל וחצי מהשוק, אבל חשוב להן איך הבית נראה. כאלה שמחפשות אורחים שיחמיאו להן על הסדר והניקיון. עקרת בית זה בדיוק ההיפך ממני. במקצוע שלי אני תמיד צריכה להתעסק בחיצוניות, לפתח את הקול, לרוץ לכותבים ומלחינים, להתנחל שעות על גבי שעות באולפן כדי להקליט שיר. אז בא לי להיות ההיפך".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות