fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רואה את החלומות ועושה אותם

שלומי זהבי. צילום: דורון גולן
שלומי זהבי. צילום: דורון גולן
שלומי זהבי. צילום: דורון גולן
שלומי זהבי. צילום: דורון גולן

 

שלומי זהבי, 53, מקרית ביאליק, הוא איש עסוק, אלא שלמזלו, העיסוקים שלו הם הדברים שהוא הכי אוהב ומהווים עבורו הגשמה של חלומות.

זהבי גדל בקרית אתא. אחרי השירות הצבאי פתח חנות מוצרים לבעלי חיים. שנתיים לאחר מכן ניסה לעבוד כשכיר, עד שהחליט לנסוע לארצות הברית, שם שהה חמש שנים ולמד את רזי מיזוג האוויר. "ברגע שהרגשתי שאני כבר לא אוהב להיות שם, חזרתי לארץ", הוא מספר, "ניסיתי לעבוד בתחום מיזוג האוויר באחת החברות, אבל לא מתאים לי להיות שכיר, אז פתחתי פיצרייה".

זהבי מעיד על עצמו: "אני אוהב לזרוק את עצמי לדברים חדשים שמעולם לא עשיתי", וזה מה שהוביל אותו לתחום השיפוצים. כבר 15 שנים הוא קבלן שיפוצים, מקצוע, אותו למד מאביו. "התהליך של השיפוץ זה תהליך של יצירה, ואני אוהב את היצירה יותר מאשר את הצד המסחרי", הוא אומר, "אני אוהב ליצור משהו מכלום. תמיד הייתי כזה. תחום השיפוצים מאפשר לי למעשה ליצור בכל פעם משהו חדש וגם מביא איתו אתגרים של פתרון בעיות שמתעוררות תוך כדי העבודה".

תחום נוסף של יצירה שזהבי הכניס לעולמו הוא הקעקועים. את גופו מכסים כ-10 קעקועים שונים. "מכיוון שאני אוהב את זה, ישבתי, חקרתי ולמדתי את הנושא", הוא מספר, "התאמנתי על יריעות מיוחדות ואפילו על עצמי, וזה הפך לסוג של התמכרות. כשאני מקעקע אני נמצא בסוג של ניתוק מהכל. לפעמים, אני קולט שאני אפילו לא נושם כשאני נמצא בתוך המצב הזה".

מכיוון שעולם היצירה אינו נותן לו מנוח, החליט זהבי להיכנס לעולם המוזיקה ורכש גיטרה חשמלית של גיבסון. באמצעות סרטונים ביוטיוב, הוא מלמד את עצמו לפרוט על הגיטרה, אבל, "אני מקפיד לעשות את זה בשעות נורמליות שלא אפריע לשכנים", הוא צוחק, "מעולם לא למדתי לנגן ועכשיו אני לומד עוד משהו חדש, משהו שמוסיף לרצון שלי ליצור. אני מרגיש את החלומות שלי ואני עושה אותם", הוא אומר, "אני לא חושב אם זה טוב או לא, אלא פשוט עושה אותם, כי זו הדרך שבה אני מאמין. כשיש חלום צריך לעשות אותו, אם חושבים עליו יותר מדי, תמיד אפשר למצוא סיבות לא להגשים איתו, לכן צריך ללכת עם הרגש, לראות את החלום ולעשות אותו".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות