fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נמשכים המאמצים לאיתור החשוד באונס מהקריות

שתי נערות מקרית ים ומקרית מוצקין נפלו קורבן למעשיו
קריסת תקרה בבניין מגורים בעפולה. צילום: שלומי גבאי
קריסת תקרה בבניין מגורים בעפולה. צילום: שלומי גבאי

משטרת מחוז חוף מבקשת את עזרת הציבור בחיפוש אחר חשוד באירועי תקיפה מינית בקטינות שהתרחש בקריות. על פי חקירת שתי קטינות שנפגעו מהחשוד, העלתה המשטרה, את קלסתרונו של החשוד באירועים. מדובר בגבר צעיר, ממוצא חבר העמים ובעל מבטא כבד, גובהו כמטר ושמונים סנטימטרים, מבנה גופו אתלטי ורזה, עור בהיר ועיניים בהירות ואף ארוך. לחשוד יש קעקוע על גב כף ידו השמאלית, כככל נראה צורתו כשל גלים.

בשבועיים האחרונים התקבלו שני אירועים של תקיפה מינית כלפי קטינות בקריות. המקרה הראשון ארע כשנערה בת 16 מקרית מוצקין חזרה מבילוי בשעה 5:30 לפנות בוקר  ועלתה על המטרונית. לדבריה, החשוד היה במטרונית והחל לעקוב אחריה. כשירדה בתחנה הסמוכה לביתה, עקב אחריה החשוד, נכנס איתה לבניין המגורים ואל תוך המעלית, שם על פי החשד תקף אותה וניסה לאנוס אותה. למזלה של הנערה, החשוד נבהל מהתנגדותה ומהצעקות שהקימה ונמלט מהמקום.

קלסתרונו של החשוד (קלסתרון באדיבות משטרת ישראל)
קלסתרונו של החשוד (קלסתרון באדיבות משטרת ישראל)

על פי המשטרה, החשוד לא וויתר ושעה וחצי לאחר מכן תקף שוב, והפעם בקרית ים. נערה בת 17, תושבת העיר שחזרה מבלוי, הבחינה בעת שהלכה ברחוב בדמות שעוקבת אחרי. בחקירתה סיפרה הנערה כי החשוד ניסה לשוחח עמה, אך היא התעלמה ממנו. לאחר מספר דקות, תפס החשוד את הנערה בכוח, גרר אותה לסמטה צדדית, שם אנס אותה, חתך את פניה ובטנה עם סכין ונמלט מהמקום. השוטרים שהגיעו לזירת האונס, הצליחו לאתר דגימות די אן איי של החשוד באונס.

משטרת זבולון נמצאת במאמצים רבים לאיתור החשוד ופועלת בכוחות מתוגברים ברחבי הקריות. בתחילת השבוע הצליחו חוקרי המשטרה להרכיב את קלסתרון החשוד, העולה מעדויות הנערות ובמשטרה מקווים כי פרסום הקלסרון יביא למעצרו המהיר של החשוד.

מפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סרדל מסר בתגובה: "מאז פורסם הקלסתרון של החשוד, הובאו לתחנת המשטרה בערך 40 חשודים העונים על התיאור, אך בינתיים עדיין לא הצלחנו לאתר אותו. אנו ממשיכים בפעילות משטרתית גלויה ופעילות סמויה ונענינו למאות קריאות של אזרחים שחושבים שראו את החשוד. לעניות דעתי הוא לא מסתובב ברחובות, כי יש דברים ייחודים אצלו שאפשר לזהות, לכן רוב הסיכויים שהוא מסתתר. אנו נמשיך בפעילות המוגברת לאיתורו"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות