fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שוק חיפה" ייפתח ביום ראשון ליד משטרת זבולון

השוק החדש יפעל פעמיים בשבוע ויציע פריטי אופנה, עיצוב וכלי בית במחירים לכל כיס. אחר הצהריים תתקיים הופעה של אחד מכוכבי הילדים
שוק אותנטי בקונספט אירופי. שוק חיפה (צילום: עצמי)
שוק אותנטי בקונספט אירופי. שוק חיפה (צילום: עצמי)

זה לא עוד קניון או מרכז מסחרי, אלא מתחם קניות אותנטי ומהנה שמאפשר בילוי, זמין, נגיש ולא יקר לכל המשפחה. ביום ראשון הקרוב ייפתח ליד מתחם משטרת זבולון בקרית חיים "שוק חיפה", שיציע יותר מ-400 דוכנים של אופנה, עיצוב, כלי בית ופריטים שונים וכן מתחם הפעלות לילדים. השוק, המקורה בשמשיות ענק נאות, בכל שבוע יפעל בימים ראשון וחמישי בין השעות 08:00-20:00, כשבשעה 17:30 תהיה הופעה של כוכב ילדים ידוע. בפתיחה ביום ראשון הקרוב יופיע דוד חיים, ובהמשך יופיעו גם יובל המבולבל, מיקי, מיכל הקטנה ואחרים.

השוק הוא ביוזמת איש חיי הלילה קובי כהן מקרית ים ושותפו אורן מחפודה, שהעלו את הרעיון לפני שנה כשהרגישו את חסרונה של הוויית השוק באזור. הם החלו לגלגל את הרעיון, חיפשו שטח מתאים עם גישה נוחה, על ציר ראשי בחיפה ובקריות, וכך נבחר המתחם הצמוד למשטרת זבולון בקרית חיים. לדברי כהן, בהקמת השוק הושקעו מיליוני שקלים.

שוק אותנטי בקונספט אירופי. שוק חיפה (צילום: עצמי)
שוק אותנטי בקונספט אירופי. שוק חיפה (צילום: עצמי)

על ההבדל בין שוק חיפה לשוק רמלה לוד אומר כהן: "שוק חיפה הוא יותר אופנתי, עכשווי ומתאים לתקופה אם זה בבידור, בעיצוב ובחוויית הקנייה, זה כמו קניון אבל באוויר הפתוח".

ובכל זאת, יש כל כך הרבה מרכזי קניות כאן.

"בעשור האחרון נפתחו עשרות קניונים, מרכזי ומתחמי קניות אבל אף אחד לא נתן דגש על ה'הארד קור', שוק אותנטי. אנחנו לקחנו קונספט אירופי והבאנו אותו לחיפה והקריות. שילוב של מתחם קניות ומתחם הפעלות לילדים עם הופעות של כוכבי הילדים, שמשיות ואווירה נוחה ומזמינה. לא רצינו שהמקום ייראה זול, לכן בנינו הצללות בצבעים אחידים. בעתיד, אנחנו מתכננים להפוך את השוק למרכז ירידים ותערוכות בלב העיר חיפה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות