fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשודה ברצח הקשישה הועברה להסתכלות בבית חולים

רבים בתחילה התקשו להאמין למשמע התקרית, אולם בסופו של דבר, תושבת קרית ים בת 82, נעצרה בחשד לרצח שותפתה לחדר בבית אבות בחיפה. עורך דינה אמר כי הזדעזע לראותה אזוקה למטתה בבית החולים בטירת הכרמל, משום שאין צורך בכך
צילום תעודת זהות של החשודה ברצח הקשישה (באדיבות משטרת ישראל)
צילום תעודת זהות של החשודה ברצח הקשישה (באדיבות משטרת ישראל)

צוות אנשי מד"א שהגיעו בשבת בערב ראשונים לזירה, מצאו קשישה כבת 90 ללא הכרה ונאלצו לקבוע את מותה. במקום נמצאה שותפתה לחדר של הקשישה ועלה חשד כי היא תקפה אותה ומעורבת במותה. במסגרת החקירה במשטרת חיפה עלה כי על פי החשד התעורר וויכוח בין השתיים, שהוביל למאבק, במהלכו נהדפה הקשישה בת ה-90, נפלה על פניה ונחבלה באופן קשה, דבר שהוביל למותה.

החשודה קלרה לוין, ששמה הותר לפרסום ביום שלישי, ניצולת שואה, נלקחה לבית החולים רמב"ם למתן טיפול רפואי. בית המשפט האריך את מעצרה בשלושה ימים והוציא צו להעביר את החשודה לבית החולים טירת הכרמל לצורך הסתכלות פסיכיאטרית. מאחר והחשודה אושפזה ברמב"ם, היא הועברה רק לאחר מספר ימים לטירת הכרמל. החשודה טענה כי הדפה את הקשישה כהגנה עצמית וכתוצאה מכך היא נפלה ונחבלה.

צילום תעודת זהות של החשודה ברצח הקשישה (באדיבות משטרת ישראל)
צילום תעודת זהות של החשודה ברצח הקשישה (באדיבות משטרת ישראל)

ביום שלישי התקיים דיון הארכת מעצר נוסף בעניין החשודה. נציג המשטרה רס"מ טל רותם אמר בבית המשפט כי קיימת התפתחות דרמטית בחקירה והפנה את השופט לחומר החקירה. סניגורה של לוין עו"ד ליאוניד פרחובניק מהסנגוריה הציבורית, טען בבית המשפט כי מדובר במקרה ייחודי לכל הדעות. "מדובר בקשישה בת 82 ללא עבר פלילי, ניצולת שואה. מהרגע הראשון מסרה גרסה מאוד מפורטת לאירוע ואני לא סבור שקיימת עילה להמשיך ולהחזיקה במעצר".

עו"ד פרחובניק אמר עוד כי הזדעזע לפגוש בחשודה אזוקה למיטתה בבית החולים טירת הכרמל. "האם יש לכך צורך? האם היא מסוכנת באופן שיכולה לשבש חקירה? התשובה ברורה". הסניגור הביא לדיון בעל בית אבות בנהריה שמוכן לקבל את לוין בתנאי מעצר בית מלא לבית אבות שברשותו, שם שוהים אנשים נוספים המצויים במעצר בית מלא ושם תהיה החשודה מפוקחת על ידי מצלמות במשך 24 שעות ביממה. "מרשתי טוענת שהותקפה על ידי המנוחה באיזשהו התקף זעם ונאלצה להדוף אותה".

עו"ד פרחובניק ביקש, שאם לא תתקבל בקשתו לשחרר את לוין לחלופת מעצר בבית אבות בנהירה, שבית המשפט יורה לשחרר את החשודה מהאזיקים למיטה וטען כי אין צורך בשני שוטרים שישבו כל הזמן במחלקה הסגורה, מאחר ולא ניתן לצאת משם. "זה מיותר, אין לזה שום צורך ואין זה מידתי וזה פוגע בכבודה", אמר הסניגור.

סגן נשיא בית משפט השלום בחיפה השופט גיל קרזבום אמר בהחלטתו, כי מבלי להתעלם מטענות הסניגור, הרי שהחקירה בעיצומה וקיימות פעולות חקירה המחייבות להשאיר את החשודה במעצר. עם זאת הורה להאריך את מעצר החשודה בשישה ימים נוספים, אך הורה להימנע מאזיקים. בנוגע לשהיית השוטרים בחדרה, אמר השופט קרזבום כי אין בכוונתו להתערב בהחלטת המשטרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות