fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגמר הגדול

במוצאי שבת יחגגו בוגרי תיכון קרית חיים את סוף שנת הלימודים בנשף ואפטר פרטי. רגע לפני, מסכמים כמה מהם את הרגעים הקשים (המספרות סגורות בשבת), מספרים על העזרים הטכנולוגיים (קבוצות בוואסטאפ), הנחמות שמצאו בדרך (הנעליים יקרות אבל אולי יהיה אפשר עוד להשתמש בהן) והיוזמה לסייע גם לתלמידים שידם אינה משגת (בלי ציניות). אז תחגגו
נשף בתיכון קרית חיים (צילום: אושרי כהן)
נשף בתיכון קרית חיים (צילום: אושרי כהן)

מחר ב"הד הקריות"

חודש יוני מבשר על סיום שנת הלימודים הקרובה והיציאה לחופש הגדול. אצל תלמידי כיתות י"ב מבשר החודש על האירוע המשמעותי החשוב באמת עבורם- נשף הסיום. למרות שהרגלי ההכנות לנשף התלמידים כבר הפכו להיות כעניין שבשגרה במחוזותינו, ההיסטריה של התלמידים לא מפסיקה להפתיע. במוצאי שבת הקרובה, תגיע שכבת י"ב מתיכון קרית חיים לאולמי ד'אור, כדי לחגוג את הנשף.

אחרי שבועות של הכנות, הבנות כבר יודעות מה ילבשו, אחרי שהוציאו להוריהן את המיץ, הן יודעות מי יאפר אותן, ורק בעיה אחת נותרה: מי יסדר להן את השיער, מאחר שמדובר בשבת ורוב המספרות סגורות. ההיסטריה שנרשמה אצלן בשבועות האחרונים, באה לידי ביטוי בפתיחת קבוצות וואטסאפ לשם העלו תמונות של שמלות או תסרוקות וההתרגשות היתה בשיאה.

אצל הבנים המצב קצת יותר רגוע, ללא קבוצות וואטסאפ וחילופי תמונות, אבל חלקם נדרשו לתאם צבעים עם בנות הזוג. ואם לא די בכך, מלבד הנשף הרשמי, שאורגן בשיתוף ועד ההורים, ארגנו התלמידים אפטר פארטי בפאב הבאר בקרית חיים, מה שהצריך כמובן סט בגדים נוסף.

נשף בתיכון קרית חיים (צילום: אושרי כהן)
נשף בתיכון קרית חיים (צילום: אושרי כהן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות