fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגרלת משחקים מצוינת למכבי צור שלום

הגרלת משחקי ליגה א' בכדורגל פורסמה השבוע. משחקי הליגה ייפתחו בתאריך 16.9 כאשר מכבי צור שלום תארח את מ.ס. כרמיאל/צפת ועירוני קרית אתא תצא למשחק חוץ נגד אסי גלבוע. שבוע קודם  9.9,  יתקיים סיבוב גביע ראשון וגם בו האירה ההגרלה פנים לצור שלום שתארח את הפועל מגדל העמק. עירוני קרית אתא תצא למשחק חוץ קשה נגד עירוני טבריה.

במחזור השני של הליגה תצא צור שלום למשחק חוץ נגד הפועל בקה אל גרביה. עירוני קרית אתא תארח את הפועל חדרה, שסיימה כזכור את העונה שעברה במקום השני. דרבי הקריות המסקרן יתקיים במחוזר האחרון של הסיבוב הראשון בקרית והוא יתקיים בסוף השנה האזרחית. משחק הגומלין יתקיים במחזור האחרון בצור שלום.

מאמן צור שלום קובי דנינו מרוצה: "אני מאוד שמח מההגרלה. אחרי שקיבלנו בשנתיים הקודמות הגרלות קשות ושיחקנו בחוץ, גם בליגה וגם בגביע, אני שמח שזכינו עכשיו לארח את שני המשחקים. המגרש שלנו הוא מגרש ביתי ואני מאוד מקווה שזה יעזור לנו לנצח ולפתוח את העונה ברגל ימין".

regrl01

מרוצים מההגרלה. מכבי צור שלום (צילום: איסר רביץ)

מכבי צור שלום נמצאת בשיא ההכנות לעונה החדשה, הקבוצה היית אמורה לקיים בימים האחרונים שני משחקי אימון, במהלכם ייבחנו שני שחקנים צעירים מוכשרים: מתן שריקי, קשר ששיחק בעונה שעברה במ.ס. כרמיאל/צפת, והשני, שחקן נוער מהפועל נצרת עילית, שמשחק בכנף. דנינו התרשם מהשניים ונוטה לסגור איתם.

גם קרית אתא מתאמנת במרץ עם הרכב חדש, ברובו, לפחות 11 הראשונים. הקבוצה נראית טוב והשחקנים סבורים שהיא חזקה יותר מאשר בעונה שעברה. הנהלת הקבוצה אמורה לחתום בימים הקרובים על חוזים עם שחקני הרכש החדשים, אחרי שסגרה איתם לפני כמה שבועות.

יצוין כי השנה התווספה קבוצה שלישית מהאזור לליגה א' מחוז צפון. מדובר במ.ס. רובי שפירא חיפה, העולה החדשה ליגה א', שהוקמה לפני שנתיים ומאז עשתה שתי עליות רצופות. את הקבוצה מאמן הקרייתי עודד קוטר ובשורותיה משחקים מספר שחקני עבר של מכבי צור שלום ועירוני קרית אתא. במשחק הליגה הראשון תארח רובי שפירא את מ.ס. טירה. ובגביע היא תארח את מכבי דלית אל כרמל.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות