fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוקורסקי לרשות השידור: "תפתחו ערוץ למשחקי המונדיאל"

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי דואג לחובבי הכדורגל בארץ ומציע להיערך מראש לאפשרות החשכת המסך על ידי עובדי רשות השידור

ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי, החבר בדירקטוריון המועצה לשידורי כבלים ולוויין, פנה לשר התקשורת גלעד ארדן ולממלא מקום יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין מימון שמילה עם הבקשה לבחון היערכות חלופית לשידורי המשחקי מונדיאל, חרף איומי רשות השידור להשבית את שידורי המשחקים.

דוקורסקי הציע להקצות ערוץ ייעודי שיועמד על ידי המועצה לשידורי כבלים ולוויין למטרה זו, תוך הבטחה שהמשחקים ישודרו לציבור בחינם. דוקורסקי ציין במכתבו כי הוא מציע "לבוא בדברים עם חברות הכבלים הוט וייס או כל גורם רלוונטי אחר על מנת לאפשר לכל חובבי הכדורגל ליהנות ממשחקי המונדיאל, אירוע עולמי המעורר סקרנות וציפייה.

עוד הוסיף כי אינו כופר בזכותם של עובדי רשות השידור לנהל מאבק מקצועי על עתידם התעסוקתי, אך אין לקבל מצב בו ימנעו מחובבי הכדורגל בארץ הממתינים ארבע שנים לחוות את החוויה המיוחדת. אם עובדי רשות השידור יחשיכו את המסך, יש להבטיח לציבור חלופה באמצעות ערוצי הלוויין והכבלים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות