fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צוותי כללית יצאו במבצע "אטרף של בריאות"

אטרף של בריאות. צילום: דוברות כללית
אטרף של בריאות. צילום: דוברות כללית

עלייה של כ-70 אחוז בשיעור הבדיקות הממוצע בשבוע רגיל נרשמה במהלך מבצע יזום של כללית, שבו בוצעו במשך שבוע מרוכז בדיקות במרפאות במחוז חיפה והגליל המערבי. בסך הכל בוצעו במהלך "שבוע האטרף" 62,580 בדיקות הכוללות מדידת גובה ומשקל לחץ דם, איתור ורישום מצב עישון, בדיקות שתן וחיסונים נגד דלקת ריאות, בעיקר בקרב בני 65 ואילך.

המבצע של כללית כלל פנייה יזומה למי שלא נבדק זה זמן רב. בעקבות הפנייה, נרשם בכל המרפאות זינוק ניכר במספר הבדיקות, אך בין המרפאות הבולטות במספר הבדיקות ובעלייה באחוזים, בהשוואה לשבוע רגיל, ניתן לציין את מרפאת עוזיאל בקרית אתא, שבה ביצע הצוות לא פחות מ-811 מדידות, שהן עלייה של 142 אחוז.

סגנית המנהלת הרפואית של כללית במחוז, ד"ר לילך דולב, שריכזה את המבצע, מציינת, כי מדובר במדדי בריאות לאומיים שנקבעו על ידי משרד הבריאות. לדבריה, אותרו רבים עם יתר לחץ דם, רובם כלל לא ידעו עד כה שהם סובלים מהבעיה. הם הופנו להמשך מעקב ובירור, לשם התאמת טיפול תרופתי ובעיקר שינוי באורח חיים.

אטרף של בריאות. צילום: דוברות כללית
אטרף של בריאות. צילום: דוברות כללית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות