fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המדליקים: נר שני- שלומית וולפין

שלומית וולפין צילום: דורון גולן

גיל: 16 פלוס 26 פלוסים.

סטטוס משפחתי: גרושה פלוס שתי בנות וכלב.

מגורים: קרית חיים.

עיסוק: ליצנית רפואית, מדריכת ליצנות רפואית, מפעילה בימי הולדת, מאפרת ציורי פנים וקישוטי גוף.

תחביבים: "כתבתי ספר ילדים שנקרא 'הפיל שחיפש לו אף אחר', מציירת בשמן ואקריליק ומאיירת.

שלומית וולפין צילום: דורון גולן
שלומית וולפין צילום: דורון גולן

השיגעון הפרטי שלי: "בגיל 10 ראיתי ליצן מזמר שעשה הפתעה לחברה ועל המקום החלטתי שאני רוצה להיות ליצנית. אחרי הצבא הייתי ליצנית הפעלה במסיבות יום הולדת ובמקביל התנדבתי במחלקות ילדים בבתי חולים. אבל הרגשתי שאני לא מספיק מקצועית, שכדי להצחיק ילדים חולים שמאושפזים בבתי חולים, צריך הרבה מעבר לאישיות מצחיקה, והלכתי ללמוד בבית הספר לליצנות רפואית 'שמחת הלב'. כל חיי אני מצחיקנית, ד"ר לשטויות ולכן שמי המקצועי הוא 'ד"ר שטות'. בימים אלה אני עוברת על הפרופסורה אבל זה ייקח זמן. בכל מצב הכי קשה והכי מבאס אני מצליחה לראות את הטוב ולהקרין אותו החוצה כדי להעלות חיוכים על פניהם של ילדים בפרט ואנשים בכלל, וחוץ מזה אני מהממת, יפה וסקסית בטירוף".

עבור וולפין ליצנות היא הרבה יותר מפרנסה, היא דרך חיים. "ההומור תופס מקום מרכזי בחיי, ככה גם גידלתי את הבנות שלי. בעבודה אני שמה את האגו בצד ולא נעלבת מכלום. גם אם מטופל יגיד לי: יא חתיכת מכוערת, אני אגיד לו: היית צריך לראות אותי אתמול. אם מישהו יתלונן על הפאה שלי, אני אגיד לו שממשתי התאמצתי וזה תואם בית שחי".

מוטו לחיים: "בכל דבר מצא את הטוב ועשה ממנו עוד יותר טוב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות