fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית מוצקין יוזמת פרוייקט דירות להשכרה לזוגות צעירים

זאב ביילסקי וחיים צורי. צילום: דוברות העירייה
זאב ביילסקי וחיים צורי. צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, יוזם הקמת פרוייקט דירות להשכרה לזוגות צעירים בשיתוף העירייה, מטה הדיור, חברת דירה להשכיר, רשות מקרקעי ישראל ומשרד השיכון.

בפגישה שהתקיימה בסוף השבוע האחרון אירח צורי את ראש מטה הדיור, זאב ביילסקי, במסגרת פגישת עבודה בעירייה עם מנהל רשות מקרקעי ישראל במחוז חיפה, מנהלת מחוז חיפה במשרד השיכון, יו"ר הוועדה המחוזית חיפה וצוות משרדו. בפגישה עלו נושאים שונים כמו התחדשות עירונית, שחרור חסמים בירוקרטיים וכאמור קידום יוזמתו של צורי להקמת פרוייקט דירות להשכרה לזוגות צעירים.

בפגישה עם ביילסקי, הועלה הנושא של מבנה להשכרה לזוגות צעירים. ביילסקי שכראש עיריית רעננה לשעבר, קידם מאוד את הנושא התרשם עמוקות והנחה את גורמי המקצוע לקיים פגישה מול מנהל מקרקעי ישראל, משרד השיכון, וחברת דירה להשכיר וזאת על מנת לקדם את הנושא בעיר. פרוייקט זה הינו בניית מתחם מגורים של דירות קטנות להשכרה לזוגות צעירים בעלות נמוכה מהממוצע בשוק ובכך לסייע לאותם זוגות צעירים בתחילת דרכם. בתום הפגישה מסר צורי: "מודה לזאביק על שיתוף הפעולה והנכונות ליצור פרוייקט שיסייע לזוגות צעירים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות