fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פטריסיו סייג: "פספסנו הזדמנות להיצמד לצמרת"

"חושבים על עליית ליגה". פטריסיו סייג צילום: איסר רביץ
"חושבים על עליית ליגה". פטריסיו סייג צילום: איסר רביץ

יתרון 0:1 של עירוני אתא, במשחק ביתי מול קבוצת הצמרת הפועל בקה אל גרביה, לא הספיק. רבע שעה לסיום הורחק עהאד אזהם ובדקה ה-85 כבשו האורחים שער שוויון. 1:1 בסיום

"חושבים על עליית ליגה". פטריסיו סייג  צילום: איסר רביץ
"חושבים על עליית ליגה". פטריסיו סייג צילום: איסר רביץ

 

 

חמש דקות בלבד הפרידו מקרית אתא לניצחון ליגה יוקרתי מול הטוענת לעלות ליגה – הפועל בקה אל גרביה. אתא התייצבה ביום שלישי למשחק השלמה מיום שישי, שנדחה בשל מזג האוויר ותנאי המגרש. זה היה משחק ביתי שני ברציפות, אחרי הניצחון במחזור הקודם על עירוני טבריה. שחקניו של פטריסיו סייג עלו עם ביטחון למשחק והפגינו עליונות ברוב דקות המשחק. אתא הכתיבה את הקצב מתחילתו ולאחר מספר ניסיונות הבקעה לא מוצלחים, הצליחה למצוא את הרשת בדקה ה-62 מרגלי, אוסאמה שעבאן. למרות המומנטום וכנגד ההתפתחויות במגרש, הכל התהפך רבע שעה לסיום, כשאתא נותרה עם עשרה שחקנים, בשל הרחקתו של עהאד אזהם בכרטיס צהוב שני. הקבוצה נסוגה לאחור בכדי לשמור על היתרון, מה שהוביל לספיגת שער בדקה ה-85.

מאמן אתא, פטריסיו סייג, שהצליח לייצב את ההגנה, מאז שהגיע לקבוצה, סיכם את המשחק: "מאוד מאוד מאוכזב. היינו טובים, הגענו להמון מצבים, היינו מסודרים, גם שהורחק לנו שחקן, שלא בצדק לדעתי, היינו חייבים לנצח. גם לאחר ההרחקה השוער שלנו נפצע והיינו עם פחות שחקן ולמרות זאת הגענו לעוד שני מצבי הבקעה. פספסנו הזדמנות להיצמד לצמרת".

למרות שספגתם לקראת הסוף, ובהמשך לניצחון הבית במחזור הקודם, עושה רושם שהמגרש הביתי היה ממש חסר.

"מאוד, וזה רק מראה כמה הבית שלנו חשוב. אנחנו מרגישים ביטחון בבית, כמו שאפשר לראות, ולדעתי אם לא נפסיד במשחקי החוץ אז בטוח שנהיה למעלה בטבלה".

זה הסגל שירוץ עד סוף השנה?

"כן, יש לנו סגל טוב שאני מרוצה ממנו, לא נביא עוד שחקן, זה הקאדר".

פספסתם הזדמנות לעלות למקום השישי ועדיין מהמקום העשירי בטבלה אתם רק שש נקודות מהמקום השני, יכול להיות שזו ליגה שוויונית השנה וצריך לחשוב יותר בגדול?

"אנחנו חושבים בגדול, חד משמעית. אנחנו רוצים לכוון רק למעלה, חבל בעונה שהליגה כזאת שוויונית לא לחשוב גבוה, אפילו על עליית ליגה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות