fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עומר זוהר ואלון אלפיה התפטרו מתפקידם

רוצה להקים משפחה. אלון אלפיה צילום: נחום סגל
רוצה להקים משפחה. אלון אלפיה צילום: נחום סגל
רוצה להקים משפחה. אלון אלפיה  צילום: נחום סגל
רוצה להקים משפחה. אלון אלפיה צילום: נחום סגל

לאור השמועות שרצו לאחרונה בקרית מוצקין אודות התפטרותו של יו"ר עמותת הספורט עומר זוהר ורכז החוגים אלון אלפיה, ביקש מנכ"ל העמותה אברי מונצ'ר להבהיר את הדברים. מונצ'ר: "הנהלת עמותת הספורט הייתה מיום הקמתה עמותת בת של רשת המתנ"סים, כך שיו"ר הנהלת המתנ"סים עומר זוהר היה גם יו"ר עמותת הספורט. החל בתאריך 1.1.16 עמותת הספורט היא עמותה עצמאית תחת הרשות העירונית ולכן עומר זוהר התפטר מתפקיד יו"ר הנהלת עמותת הספורט ובמקומו מונה לתפקיד רפי גדרון. בעניין השני, אלון אלפיה, רכז החוגים הגיש מכתב התפטרות ובו הודיע כי הוא מסיים את תפקידו בסוף חודש יוני מסיבות אישיות, משפחתיות. קיבלנו את התפטרותו ואיחלנו לו בהצלחה. העמותה מודה לו על עבדותו המסורה והמקצועית".

ביקשתי את תגובתו של אלפיה לדברים: "אכן התפטרתי מהתפקיד. כבר לא מתאים לי לעבוד סביב השעון משמונה בבוקר ועד עשר בלילה. הגיע הזמן להתמסד, אני רוצה להקים משפחה. אני מחפש מקום עבודה מסודר ולשמחתי יש לי כמה הצעות חדשות.

1000 ספורטאים השתתפו בטקס הסיום

לראשונה מזה שנים רבות, חודשה המסורת המפוארת של טקסי הסיום לסיכום הפעילות הספורטיבית הענפה בעיר. לעיני כ~1000 ספורטאים צעירים ואולם מלא מפה לפה בהורים נרגשים, התקיים האירוע בהיכל הספורט גושן, כמיטב המסורת והמורשת. את האירוע פתחה הנבחרת הצעירה של מחלקת ההתעמלות האמנותית ובהמשך הופיע אשף להטוטי הכדור, איל הורן. את הספורטאים הצעירים והוריהם ברכו מנכ"ל העמותה אברי מונצ'ר והאוהד מס' 1 של הספורט בעיר, ראש העיר חיים צורי, שהבטיח כי האולם החדש שהולך ונבנה בביה"ס בן גוריון ישמש כבית למחלקת ההתעמלות האמנותית. מגני הוקרה חולקו למנהלי האולמות, ליוני סגל ולארקדי מלצמן, שעוזבים את מחלקת הכדורסל. עוד חולקו גביעים לשחקנים מצטיינים ומסורים וכל שאר הספורטאים קיבלו מדלייה אישית. את הטכס הכין וערך אלון אלפיה, בסיוע מזכירות העמותה חלי, שרון ודנה, בהנחיתו של אלי הבר.

 

 

 

חוגגים סיום שנת פעילות בקרית מוצקין עם ראש העיר חיים צורי  צילום: אלון אלפיה
חוגגים סיום שנת פעילות בקרית מוצקין עם ראש העיר חיים צורי צילום: אלון אלפיה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות