fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחרת ישראל בהוקי גלגליות אלופת גביע הפדרציות

נבחרת ישראל בהוקי גלגליות הדהימה השבוע כשזכתה במקום הראשון בתחרות גביע הפדרציות, שהתקיימה בסין. הישג חסר תקדים לענף. שאפו ענק למאמן ליאור אוליאל, למנהל הנבחרת פול שניידמן ולארבעה שחקנים בכירים, רובם תושבי הקריות וכולם הובילו את מועדון ביאליק לאליפות
שמחה גדולה בסין, מיד אחרי הזכייה. נבחרת ישראל (צילום: עצמי)

לפני כשבועיים נפתחה בנאנג׳יג – סין אליפות משחקי העולם בכל מקצועות הגלגליות – הוקי, רולר, מרוצים, סקייטבורד ועוד, בהשתתפות 4500 ספורטאים מ-61 מדינות. נבחרת ישראל השתתפה בתחרות גביע הפדרציות, דרג ג׳ בהוקי גלגליות. שש נבחרות השתתפו באליפות, חלקן חזקות מאוד בקטגוריה זו. הנבחרת  הדהימה כשניצחה את כל יריבותיה וזכתה במקום הראשון ובגביע הפדרציות. בעקבות הזכייה עלתה הנבחרת לדרג ב׳ – Firs.

שמחה גדולה בסין, מיד אחרי הזכייה. נבחרת ישראל (צילום: עצמי)
שמחה גדולה בסין, מיד אחרי הזכייה. נבחרת ישראל (צילום: עצמי)

הנבחרת גברה על יפן החזקה במשחק הראשון בתוצאה 1:6. גם במשחק השני הפתיעה הנבחרת עם ניצחון גדול על אוסטרליה. המשחק הוכרע בפנדלים, אחרי שוויון 5:5 בתום הזמן החוקי. במשחק השלישי הביסה נבחרת ישראל את הקבוצה החלשה בבית – ניוז זילנד בתוצאה 3:16, וגם המארחת טאיוואן קיבלה בראש באותה תוצאה. המשחק האחרון נגד הודו הפך למעשה למשחק גמר. שתי הנבחרות הגיעו למשחק עם מאזן מושלם של ארבעה נצחונות, משמע המנצחת זוכה בגביע הפדרציות. גם הפעם התעלתה הנבחרת הישראלית וניצחה 2:8, לאחר יתרון 2:4 בתום המחצית הראשונה. הישג ענק. למחרת התקיים טקס סיום מפואר ובמהלכו הוענק גביע ענק לנבחרת הישראלית.

אם אתם תוהים למה אנחנו כותבים על נבחרת ישראל, הרי לכם סיבה נחרצת – מאמן הנבחרת, ליאור אוליאל, הוא תושב קרית ים ושיחק בשנים האחרונות במועדון קרית ביאליק. קפטן הנבחרת דורי רז, תושב בוסתן הגליל, אימן ושיחק בשנים האחרונות את קבוצת הבוגרים של מועדון ק. ביאליק, אותה הוביל לשלוש אליפויות בארבע השנים האחרונות. כוכב מועדון ביאליק ואחד השחקנים הטובים בארץ – שון קורלנד, מתגורר בקרית ים. שחקן נוסף ממועדון ביאליק – אורי לירמן מתגורר בקרית ביאליק. שוער הנבחרת איתמר פלאט, תושב שמשמית, מככב במועדון ביאליק. שאפו ענק. ואם לא די בכך, מנהל הנבחרת הוא פול שניידמן, ניהל את מועדון ביאליק בשנים האחרונות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות