fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: נקודה חשובה לקרייתים מול הפועל תל אביב

נתן הצגה. מור קמחי (צילום: איסר רביץ)

הסיבוב השני של הליגה הלאומית בכדוריד נפתח בשישי שעבר במשחק חוץ קשה של הקרייתים מול הפועל תל אביב. בתום משחק שקול ומותח נפרדו הקבוצות בתוצאת תיקו 27:27, תוצאה מצוינת לקרייתים. מור קמחי הצטיין

מאז שהפועל תל אביב עלתה לליגה הלאומית בכדוריד היא לא ממש שמחה לפגוש את הקרייתים קרית חיים. בעונה שעברה איבדה הפועל ת"א נקודה יקרה בקרית חיים במרוץ לאליפות, אחרי שסיימה את משחקה עם הקרייתים בתוצאת תיקו 24:24. העונה נפגשו שתי הקבוצות במשחק הפתיחה של העונה, גם כן באולם דגן בקרית חיים. הפועל ת"א אומנם כבר לא אותה קבוצה חזקה, אבל עדיין היא הובילה ברוב המחצית השנייה. בדקת הסיום עשו הקרייתים מהפך וממש עם הבאזר כבש מלך השערים של הקרייתים יניב לקר שער ניצחון. הסתיים בתוצאה 22:23 לקרייתים.

נתן הצגה. מור קמחי (צילום: איסר רביץ)
נתן הצגה. מור קמחי (צילום: איסר רביץ)

בשישי שעבר נפתח הסיבוב השני של הליגה והקרייתים יצאו למשחק הגומלין מול הפועל ת"א. משחק חשוב בין שתי קבוצות שמתמודדות על מקומות 3-6. גם הפעם המשחק היה שקול ומותח והסתיים בתוצאת תיקו 27:27.

המקומיים פתחו טוב והובילו 7:4. בהמשך הקרייתים נכנסו למשחק ובדקה ה-25 עלו ליתרון ראשון במשחק 11:12, משער של יניב לקר. בתום המחצית הראשונה הובילו הקרייתים בתוצאה 12:13. חניכיו של אריאל בלומוביץ' פתחו את המחצית השנייה בצורה מצוינת ועלו ליתרון של שלושה שערים – 17:20 בדקה ה-40. ריצת 1:4 של הפועל ת"א הביאה למהפך נוסף תוך חמש דקות – 21:20 לת"א. מכאן ועד הסיום ניהלו הקבוצות מאבק עיקש. 30 שניות לסיום עלתה ת"א ליתרון 27:26. 20 שניות לסיום איתי גושן המצוין סחט פנדל והשחקן מספר 1 במגרש, מור קמחי, ניצל את הפנדל  וקבע את תוצאת המשחק שוויון 27.

כבשו לקרייתים: מור קמחי 10, איתי גושן 8 (4 אסיסטים), יניב לקר 4, מורן ספיבק 2, ערן רייזלר, ניסן סבג ותומר פרי 1 כ"א.

בשישי יארחו הקרייתים בשעה 14:30 את קבוצת הצמרת מכבי פתח תקווה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות