fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קומה לדוגמא הושקה בפרויקט רמת הנשיא

דירה לדוגמא בפרויקט רמת הנשיא (צילום: זאב ביץ )
דירה לדוגמא בפרויקט רמת הנשיא (צילום: זאב ביץ )
דירה לדוגמא בפרויקט רמת הנשיא (צילום: זאב ביץ )
דירה לדוגמא בפרויקט רמת הנשיא (צילום: זאב ביץ )

חברות הבנייה גב-ים, מקבוצת נכסים ובניין IDB, ורסקו, מקבוצת ישרס, המקימות את פרויקט שכונת רמת הנשיא בחיפה, משיקות בימים אלו, קומה חדשה לדוגמא. הקומה לדוגמא נמצאת בבניין הרביעי, והיא מכילה ארבע דירות חדשות בקומה.

שתיים מהדירות לדוגמא, עוצבו במסגרת מפרט הסטנדרט שניתן מהקבלן. כל דירה עוצבה בסגנון שונה, תוך בחירת צבעים וסגנונות שונים, כך שהלקוח הפוטנציאלי יוכל למצוא את עצמו בכל אחת מהדגמים ולראות את הפוטנציאל כאילו הייתה זו דירתו. שתי דירות נוספות בקומה, יהיו דירות משודרגות. בין השדרוגים: מטבח משודרג, הנמכות גבס, גופי תאורה שקועים, חיפויים, בריקים ועוד. לצורך הפרויקט נלקחו שני מעצבי פנים, שי אנדרשי ודפנה עברי, המבצעים פרויקטים רבים כאלה, שיעמדו לרשות הלקוחות הפוטנציאליים לייעוץ.

תמי רטיג- שרשבסקי, אדריכלית שירות לקוחות מגורים, בפרויקט רמת הנשיא מסרה בתגובה: "כמי שמלווה את הפרויקט מהיום הראשון חשוב לי לציין כי אנחנו מאוד קשובים לדיירים, והשדרוגים שעשינו בדירות לדוגמא, הם אחרי בדיקה של מה השינויים הפופולריים שדיירים מבצעים . רוב הדיירים שקנו בפרויקט כמעט ולא עושים שינויים בתכנון הדירה. אבל אלו שכן מבצעים שינויים, זה בדרך כלל מתבטא במטבח, כי זה כיום הדבר שדיירים משקיעים בו הכי הרבה. לקחנו את אותם שינויים שדיירים מתלבטים לגביהם הכי הרבה, ויישמנו אותם, זה יכול להקל עליהם לקבל המחשה טובה יותר, איך זה ייראה בסופו של דבר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות