fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפגן כוח פוליטי של סגן השר ירון מזוז ביום הולדתו ה-55

ירון מזוז בכנס הפעילים. צילום: דורון גולן
ירון מזוז בכנס הפעילים. צילום: דורון גולן

סגן השר לאיכות הסביבה, ירון מזוז, יכול לחייך בסיפוק לסיכום השבוע הזה. הכנס הפוליטי שערך תחת הכותרת של חגיגת יום ההולדת הצליח להביא אליו נוכחות מרשימה ביותר של שרים בכירים, חברי כנסת, ראשי עיריות ומאות רבות של פעילים, שמילאו את האולם של מתנ"ס גושן עד אפס מקום.

מזוז חגג השבוע יום הולדת 55 וערך כנס פעילים משולב עם יום ההולדת. הוא הצליח להביא שורה ארוכה של בכירי הליכוד בהם שר התחבורה ישראל כץ, השר יובל שטייניץ, השרה גילה גמליאל, השר איוב קרא, סגן השר ג'קי לוי, יו"ר הקואליציה דוד ביטן, חברי כנסת כמו אמיר אוחנה ודודי אמסלם, ראשי העיריות של קריית אתא, קריית ביאליק, קריית מוצקין וטירת הכרמל ומאות רבות של פעילים.

ירון מזוז בכנס הפעילים. צילום: דורון גולן
ירון מזוז בכנס הפעילים. צילום: דורון גולן

כל המברכים שנשאו דברים הבטיחו למזוז את תמיכתם בו כמו ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, שאמר מעל הבמה "אנחנו עומדים לרשותך גם בבחירות הבאות ברשימת הליכוד לכנסת". גם ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, הבטיח מעל הבמה לתמוך במזוז. בדבריו לנוכחים ציין מזוז את מלחמתו בביטול תאגידי המים "מים הם משאב לאומי, אבל התאגידים עושקים את האזרח הפשוט שאין לו פה. מים באים בששון ולא בממון ואפעל לבטל את כל תאגידי המים".

גורם פוליטי המעורה היטב בתוך הנעשה בליכוד אומר כי לא הופתע מהכמות הגדולה של האנשים שהגיעו לכנס. "מזוז הוא איש שטח" הוא מסביר. מזוז מגיע לכל האירועים ולכל ההזמנות והצליח ליצור לו בסיס גדול של פעילים. בכנס הזה הוא הוכיח לשרים הבכירים של הליכוד שיש לו בסיס רחב כדי ליצור הסכמים ומחנות עם אחרים בבחירות לרשימה הארצית של הליכוד מכיוון שמזוז יאלץ להתמודד על מקום ברשימה הארצית של המפלגה בבחירות הבאות לכנסת.

ירון מזוז, ישראל כץ וחיים צורי. צילום: דורון גולן
ירון מזוז, ישראל כץ וחיים צורי. צילום: דורון גולן

בשיחה עם "הד הקריות" אומר מזוז "ברשימה הארצית לכנסת הבאה אני בתמונה. יש לי מחנה גדול בתוך הליכוד ואם אחליט להתמודד על תפקיד, אני רוצה להיות שר הרווחה". בימים אלו נערכים סקרים ברב תושבי חיפה כדי לבחון את האפשרות שמזוז יתמודד על ראשות עיריית חיפה בבחירות המוניציפליות הקרובות, אולם כרגע מועמדות זו היא תיאורטית בלבד ולא תצא לפועל ללא ברכתו של ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו וכמובן ללא הסכמת הליכוד בחיפה.

במקביל בוחן מזוז אפשרות נוספת של התמודדות של הרשימה שלו בבחירות המקומיות בקרית ביאליק, עיר מגוריו. "אני בודק את השטח ועורך סקרים" מסר ירון ואמר כי בתקופה הקרובה יודיע על כוונותיו הפוליטיות לעתיד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות