fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תל רגב: חברת אבטחה תשמור על בית העלמין

חברת שמירה שהחלה לעבוד השבוע בשל מקרי וונדליזם רבים תפסה מסתנן שהצליח לברוח
קבורת הכוכים בתל רגב. הקבר של מרים ברמן (צילום: נטע פלג)
קבורת הכוכים בתל רגב. הקבר של מרים ברמן (צילום: נטע פלג)

בבית העלמין תל רגב מנסים להתמודד עם מעשי הוונדליזם העוקבים ותקיפות השוטרים שאירעו בחודשים האחרונים: שומרים חמושים החלו לסייר בלילות ולהציב מארבים, חברת השמירה שזכתה במכרז קיבלה אישור מהמשטרה לשאת נשק חם וכבר בלילה הראשון לפעולתה נתפס "מסתנן".

חברת השמירה החדשה זכתה במכרז על פי תנאים שהציב מומחה אבטחה. השומרים צוידו בנשק חם, באישור המשטרה והם מפטרלים בניידת מיוחדת וכן מציבים מארבים בכל שעות הפעילות הלילית.

כאמור, כבר בלילה הראשון לפעולתם, הבחינו השומרים אחר אדם שנכנס לשטח בית העלמין, הם החלו לרדוף אחריו ובמהלך מנוסתו השאיר מאחוריו מכשיר טלפון סלולרי. למחרת הגיע האיש וביקש להחזיר לידיו את הטלפון. הוא הוזהר כי בפעם הבאה שהוא יחדור לשטח בית העלמין הוא עלול להיעצר.

יו"ר מנהלת בתי העלמין אריה פרג'ון: "החלטנו לשים קץ להפקרות שהייתה כאן בלילות: גניבה ושריפה של רכוש חברות הקדישא, הכאת השומרים, השלכת רימון ועוד. בתיאום עם המשטרה הכנסנו שומרים חמושים שימנעו מעשים כאלה"

בנוסף הותקנו בשטח בית העלמין אמצעי אבטחה אלקטרוניים, כולל מצלמות חדישות במקום הציוד שנגנב מהמקום. "מדובר בהוצאה כספית לא קטנה, אבל אנחנו רוצים לשמור על המקום ולהגן על העובדים " מציין אריה פרג'ון, שמצפה לסיוע המשרד לענייני דתות בעומס התקציבי של אבטחת בית העלמין המשתרע על עשרות דונמים, משרת את חברות הקדישא של חיפה ,וקרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית ים, רכסים והמועצה האזורית זבולון. "השקענו עשרות מיליוני שקלים להעניק למבקרים מקום מסודר ולא נסכים שישחיתו ויפגעו בו" ציין פרג'ון.

כתבה: נטע פלג

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות