fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: עובד עירייה תקף את בת זוגו

החשוד נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים בתנאי שלא ייכנס לעיר מגוריו מתגורר למשך שלושה ימים.
אילוסטרציה תקיפה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
אילוסטרציה תקיפה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

עובד עירייה באחת קריות, נעצר בחשד שתקף את בת זוגו לשעבר. לטענת המשטרה, החשוד תקף את בת זוגו לשעבר, דחף אותה וסטר לה, ולאחר שעזבה את ביתה, עקב אחריה וגרם נזק לשמשת הרכב שלה. החשוד נעצר והובא לבית משפט השלום בקריות, שם ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו בארבעה ימים. סנגורו של החשוד, עו"ד יעד נוה טען בבית המשפט כי מדובר בבני זוג לא נשואים ואין לחשוד עבר פלילי.

החשוד בעצמו אמר בבית המשפט כי הוא אירוע שמשת הרכב הוא אירוע אחר. לדבריו, השניים נכנסו ביחד למלא אוויר בתחנת דלק ובת זוגו ישבה ברכב. הוא התכופף למלא אויר והיא סגרה את הדלת והחלון. "כדי למנוע לסגור את החלון, הכנסתי את הפיה של האויר וכשהיא צעקה, הוצאתי אותה מהחלון והוא נשבר", אמר החשוד.

נציג הפרקליטות טען בבית המשפט, כי לא הגיוני ששעתיים לאחר שהחשוד תקף את אשתו, ייכנסו השניים ביחד לתחנת הדלק, אך עו"ד נוה שאל אם יש מצלמות בתחנת הדלק, שיוכלו לאושש או להפריך את גרסת החשוד.

בהמשך, עו"ד נוה תשאל את נציג הפרקליטות ושאל אם החשוד, בחקירתו, סיפר על מערכת היחסים עם בת זוגו ולטענתו, בת הזוג מנסה לחזור אליו, הגיעה למקום מגוריו וגם תקפה אותו פיזית. נציג הפרקליטות התעקש על הארכת מעצרו של החשוד ועו"ד נוה טען כי מדובר באדם ללא עבר פלילי ולכן אפשר לשלוח אותו למעצר בית בבית אביו או בבית אחיו.

השופט וויליאם חאמד אמר בהחלטתו, כי לאחר שעיין בתיק החקירה, שוכנע שקיים חשד סביר לכך שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. עם זאת, הורה השופט חאמד לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים ובתנאי שלא ייכנס לקריה בא הוא מתגורר למשך שלושה ימים ולא ייצור קשר עם בת זוגו לשעבר למשך שלושה שבועות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות