fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במקום הראשון בארץ בלחימה בפשיעה: תחנת זבולון

בתחרות פנימית שנערכה במשטרת ישראל זכתה תחנת זבולון במקום הראשון. בשנת 2013 חלה ירידה של 40 אחוז בנפח הפשיעה. התחנה קיבלה את הציון הגבוה ביותר בתודעת שירות. נצ"מ אילן סרדל: "המרוויחים הגדולים מההישג הם תושבי האזור"
תחנת משטרת זבולון
תחנת משטרת זבולון (צילום: אושרי כהן)

"תחנת זבולון זכתה במקום הראשון בארץ במתן שרות ובלחימה בפשיעה. אמש (שני) התבשר מפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סרדל על זכייתה של תחנת זבולון במקום הראשון בפרס המצוינות. תחנת זבולון נבחרה לקבל את הפרס שיוענק בטקס במהלך חודש אוקטובר לאור הישגיה המצוינים בכל התחומים בהם נמדדות תחנות משטרה.

אילן סרדל
אילן סרדל (צילום: הילה מלמד)

במחוז חוף מסבירים כי ההישג מבטא שיפור גדול המצטרף למגמה עקבית בשלוש השנים האחרונות. מגמה שאף נמשכת במהלך שנת העבודה הנוכחית. מהנתונים עולה כי בשנת 2013 חלה ירידה של 40 אחוז בנפח הפשיעה.

בשנה זו צומצמו מקרי ההתפרצות לדירה ועבירות הרכוש במעל אלף מקרים. מנתוני סקר השרות שמדד את שביעות רצונם של אזרחים משרות המשטרה קיבלה תחנת זבולון ציון גבוה והיא עומדת במקום הראשון בקרב התחנות הגדולות במשטרת ישראל. כמו כן השיגה תחנת זבולון ציון גבוה בשרות הפנים לשוטריה.

נצ"מ אילן סרדל התייחס לזכייה ואמר כי כל אחת ואחד משוטריו בתחנה שותף מלא להישגים. המרוויחים הגדולים מההישג הם תושבי האזור. העבודה לפנינו עוד רבה אך העובדה כי מגמת השיפור עקבית מעודדת ומחזקת את הביטחון כי אנחנו בדרך הנכונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות