fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חולצה בחמישה שקלים, נעליים בעשרה

הביגודית של ויצו מציע שלל בגדים ונעליים במחירים מצחיקים למשפחות שידן אינה משגת * יו"ר ויצו: "נשמח לשרת אתכם, רק תגיעו, יש לנו יופי של דברים במחירים מצחיקים"
אילנית קליינרמן מציגה את הקולקצייה שלה (צילום עצמי)
אילנית קליינרמן מציגה את הביגודית (צילום עצמי)

חולצה לחג בחמישה שקלים? נעליים בעשרה שקלים? כן כן, זה לא מדע בדיוני. בויצו נצרת עילית ידאגו שגם תושבים נזקקים, יקבלו את השנה החדשה כמו כולם ועם בגדים חדשים. "לא יהיה מצב שלילד לא יהיה בגד ראוי לראש השנה", אומרת אילנית קליינרמן, יושבת ראש ויצו בנצרת עילית.

אילנית קליינרמן מציגה את הקולקצייה שלה (צילום עצמי)
אילנית קליינרמן מציגה את הקולקצייה שלה (צילום עצמי)

בויצו פועלת כבר מספר חודשים ביגודית, בה מוצעת לקהל הרחב קולקציה שעירה של בגדים לנשים, גברים ולילדים, וכן נעליים למבוגרים ולילדים, והכל במחיר מל\חיק של חמישה עד עשרה שקלים. תושבים רבים תרמו בגדים ראויים לביגודית, וכן יש לציין כי חלק מהבגדים הנם מותגים היישר מהרשתות. מסתבר כי גם רשתות הביגוד תרמו קולקציות מעונות קודמות. "מדובר בעודפים, בגדים חדשים שכל ילד או מבוגר ישמח ללבוש", אומרת אילנית קליינרמן.

הביגודית פועל בימי ראשון וחמישי בין השעות 16:00 ל- 18:00 ובימי שני ושלישי בין השעות 10:00 עד 13:00, במועדון ויצו ברחוב תבור 3 בנצרת עילית (צמוד ללשכת התעסוקה), אילנית קליינרמן וצוות המתנדבות יקבלו את פני הציבור. "נשמח לשרת אתכם, רק תגיעו, יש לנו יופי של דברים במחירים מצחיקים", מסכמת קליינרמן.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות