fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה של צמיחה

פרויקט מיוחד: ראש העיר עפולה יצחק מירון מסכם שנה
יצחק מירון (צילום: יח"צ)
יצחק מירון (צילום: יח"צ)

שנת 2016 הייתה אחת השנים המשמעותיות ביותר בהיסטוריה של העיר עפולה. העיר שחצתה השנה את רף 50000 התושבים, חתמה על הסכם הגג במסגרתו יבנו בעיר עפולה 10500 יחידות דיור בחמש השנים הבאות, והמדינה תשקיע בתשתיות, במוסדות חינוך וציבור כ 850 מיליון שקל בשנים הללו, וזו ההוכחה הטובה ביותר להכרתה של מדינת ישראל בתנופה האדירה של העיר עפולה ובנכונות לדחוף את העיר להיות המטרופולין הצפוני של מדינת ישראל.

יצחק מירון (צילום: יח"צ)
יצחק מירון (צילום: יח"צ)

זאת ועוד ההחלטה של משרד השיכון והאוצר להתחיל את פרויקט מחיר למשתכן בעיר והליווי הצמוד לו זוכה הפרויקט כמו גם ההשקעה האדירה בשיקום השכונות בעיר וחנוכתה של רכבת העמק בעיר עפולה הם עדות למעמד לו זוכה העיר בממשלת ישראל.
כדי שהעיר תעמוד בכל האתגרים המצפים לנו, ותקיים איכות חיים טובה, יש לתכנן את התפתחותה בתמהיל נכון בו יהיה מענה לתושבים החדשים והוותיקים בכל התחומים: החינוך, התעסוקה, התרבות, פיתוח תשתיות חדשות וישנות , חזות העיר, שירותים לתושב ואיכות סביבה.
בתחום החינוך העיר יודעת פריחה אדירה כשכפועל יוצא מהצמיחה האדירה בכמות התושבים קמו בעיר עפולה בשנים האחרונות 21 גני ילדים נוספים. בית ספר "יהלום" מתרחב מידי שנה והחלה בנייתה של קריית החינוך השש שנתית בקריית החינוך אלון בן גוריון בעיר. כן הושגו כל האישורים והתקציבים וקריית החינוך הממלכתית דתית תצא לדרך בשנה הבאה ותיתן מענה לתלמידים מ-א' עד- יב'.
בתחום התעסוקה החל תהליך של קליטת תעשיות הייטק לעפולה ויצירת כל התנאים למימוש החזון הזה. חממת ההייטק בעיר בניהולה של חברת השקעות ישראלית סינית שמשקיעה מיליונים בפיתוח, היא הסנונית הראשונה. המכללה להנדסאים המוקמת במתחם ברוש בעיר, היא סנונית נוספת ומבנה ההייטק הענק ההולך ונבנה מול הקאנטרי, הם עוד סנונית נוספת לבוא האביב של תעשיות ההייטק בעיר עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות