fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב הגלבוע ירה בפורצים לביתו

החשודים נמלטו מהמקום. שוטרים שהוזעקו לזירה איתרו פצוע ירי בקרבת המקום בתחומי המושב. הפצוע נעצר ופונה לבי"ח העמק בעפולה במצב בינוני. היורה עוכב לחקירה ושוחרר ללא תנאים מגבילים
תושב חדרה בן 18 נורה הערב למוות | צילום: שלומי גבאי
תושב חדרה בן 18 נורה הערב למוות | צילום: שלומי גבאי

דרמה לילית בגלבוע. אתמול (שבת) בסמוך לשעה 03:30 במושב מולדת שבמועצה האזורית גלבוע, דורון נווה, בן 50, הבחין במספר דמויות בתוך ביתו ובאמצעות נשק בו הוא מחזיק כחוק ביצע ירי לעברן.

ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)
ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)

החשודים נמלטו מהמקום. שוטרים שהוזעקו לזירה איתרו פצוע ירי בקרבת המקום בתחומי המושב. הפצוע נעצר ופונה לבי"ח העמק בעפולה במצב בינוני. היורה עוכב לחקירה. חוקרי המשטרה אספו ממצאים מזירת האירוע לבירור נסיבות המקרה.
הוא שוחרר לביתו ללא תנאים מגבילים. פעולתו מוגדרת כהגנה עצמית ולא צפויים להימשך פעולות כלפיו.
ראש המועצה, עובד נור, שוחח עם היורה ומשפחתו, עם הנהגת היישוב, ועמד בקשר רציף עם קציני תחנת עפולה, שחוקרים את הנושא. ככול היודע הפורץ הוא שב"ח, והנושא כולו מצוי בחקירה.
לדברי עובד נור: "המקרה הלילה הוא ביטוי נוסף למצוקת ההתיישבות בפריפריה. החקלאים לא רק שנאבקים על פרנסתם, וכנגד מדיניות אנטי חקלאית של רפורמות כוחניות- נאלצים להתמודד עם מכת פריצות וגניבות בלתי נסבלת, הפוגעת ברכושם, ולעיתים בביתם. זהו מצב חמור ובלתי נסלח, ואנו נעמוד לצדו של כל מי שיגן על ביתו ומשפחתו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות