fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקני הפועל עפולה משווקים מנויים למשחקי הקבוצה

בהנהלה החליטו שהמשווקים הכי טובים יכולים להיות השחקנים עצמם. הקבוצה שבה ממחנה אימונים מוצלח בסלובניה
הפועל עפולה לפני הטיסה (צילום עצמי)
הפועל עפולה לפני הטיסה (צילום עצמי)

קבוצת הכדורגל של הפועל עירוני עפולה סיימה את מחנה האימון שקיימה בסלובניה בהצלחה. הקבוצה יצאה משדה התעופה בן גוריון עם משלחת גדולה שכללה את סגל השחקנים, הצוות המקצועי בראשות המאמן אייל לחמן, יחד עם הצוות הלוגיסטי רפואי.

לאחר מספר ימי אימונים יצאה הקבוצה למשחק אימון ראשוני נגד הקבוצה המקומית "רודאר", שהתקיים תחת מטר ברקים וגשם שוטף. לאחר תוצאה מאופסת החליט השופט לסיים את המשחק במהלך המחצית השנייה בגלל החשש לבריאות השחקנים.

במשחק השני לא רק מזג האוויר האיר לשחקניו של לחמן, אלא גם ובעיקר היכולת מול קבוצת בוראדה המקומית. עפולה ניצחה בשיעור 2:5 כאשר את השערים מבקיעים גיא הדיין צמד, נתנאל גולדמן, סהר בן מנשה ומוחמד פודי.

הפועל עפולה לפני הטיסה  (צילום עצמי)
הפועל עפולה לפני הטיסה (צילום עצמי)

במהלך סוף השבוע צולמו השחקנים בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון כאשר הם קוראים לתושבי העיר לרכוש מנויים ולמלא את יציעי האצטדיון. כמו כן בסוף השבוע הצטרפו למשלחת במחנה האימון הנשיא ששי יעקב והיו"ר דני אסולין, שקיימו מספר ישיבות עם הצוות המקצועי.

בשבת קיימה הקבוצה את משחק האימון השלישי והאחרון שלה מול אריס לימאסול מקפריסין וגם בו רשמה ניצחון, 0:1 קטן משער של יובל שוואט.

הקבוצה מתכוננת למשחק גביע הטוטו ביום שני ה-8.8 מול מכבי אחי נצרת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות