fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוג'ר פדרר -מקור השראה לטניסאי מגדל העמק

תמונותיהם של שחקני מועדון הטניס ממגדל העמק נתלו לצד תמונתו של האלוף רוג'ר פדרר במטרה לעודד ספורט הישגי ולחזק את תחושת השייכות של השחקנים למועדון
הטניסאים הצעירים ממגדל העמק(צילום עצמי)
הטניסאים הצעירים ממגדל העמק(צילום עצמי)

קצת אחרי משחקי האולימפיאדה בברזיל ובשיח הציבורי בישראל עלתה השאלה אודות מידת ההשקעה והאמונה בספורטאים שלנו, הובלתם לספורט הישגי והפיכתם למקצוענים. במקביל, יצא מועדון הטניס במגדל העמק בקמפיין יפיפה לעידוד ספורט הישגי ותחרותי לצד חיזוק הרגשת השייכות של שחקני המועדון.

במסגרת הקמפיין הייחודי שחקני המועדון הצעירים צולמו בהתנדבות על ידי רובי קוטר, אלכס גולדנשטיין ולנה קורצון, הורים לשחקנים במועדון, ותמונותיהם נתלו על הגדרות מסביב למגרשים במתחם ולצדם תמונתו של אחד משחקני הטניס הטובים בעולם, רוג'ר פדרר המחזיק בידיו גביע כדי לתת לצעירים השראה וחתירה למצוינות לצד שילוב סיסמאות ומשפטים מדרבנים כגון "מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר" והבלטת ערכים למצוינות.

הטניסאים הצעירים ממגדל העמק(צילום עצמי)
הטניסאים הצעירים ממגדל העמק(צילום עצמי)

מנהלת המועדון מירב דואק חגי שיזמה את הרעיון אמרה: "מעבר למתקן חדש ומטופח ואימונים מקצועיים חשוב גם לתת הרגשה נעימה לשחקנים כדי שירגישו בבית. כצעד ראשון היה לנו חשוב שכל השחקנים יצולמו ותמונותיהם יתלו על גדרות המגרשים כדי שיוכלו להיות גאים ולהרגיש שייכים למקום".

יש לציין כי עוד קודם להפקה הייחודית דאג ראש העיר אלי ברדה לבית חם עבור השחקנים כאשר גייס חצי מיליון שקל לשיפוץ  מתחם חדרי ההלבשה של מרכז הטניס העירוני.  במסגרת השדרוג הוקמו מלתחות חדשות, חדרי הלבשה חדשים וגינת מנוחה לטובת ולנוחיות שחקני המועדון ואורחיו.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות