fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רואה רחוק, רואה מצוינות

אכראם טאטור מנצרת סיימה לימודי הנדסת תוכנה למרות שהיא סובלת מלקות ראייה
אכראם טאטור (צילום עצמי)
אכראם טאטור (צילום עצמי)

יש בה יופי מיוחד, פנימי וחיצוני, יש בה עוז, נחישות, אמונה, יש בה את גנום הרצון להצליח והיא עשתה זאת כנגד כל הסיכויים. כשאכראם טאטור צעדה לקבל את הדיפלומה ואת תעודת ההצטיינות לא יכולת שלא לשמוע את ההערכה העצומה והגאווה הגדולה. מחיאות כפיים סוערות של הסטודנטים והמרצים.

אכראם טאטור (צילום עצמי)
אכראם טאטור (צילום עצמי)

אכראם עובדת בעמותת "מגדל אור" כנציגת תמיכה טכנית מחשבים ועזרים אלקטרונים, כמו כן היא מבצעת בדיקת נגישות לאתרי אינטרנט ואפליקציות. אכראם הרואה רחוק על אף היותה לקוית ראייה, לא ויתרה לעצמה והחליטה ללמוד לימודי תעודה בהנדסת תוכנה במכללת נצרת עילית יזרעאל.

אכראם ייסדה קבוצת פייסבוק לתמיכה ועזרה בחומר לימודי, והייתה לעזר רב לתלמידים, כשווה בן שווים זכתה להערכה עצומה במכללה וידעה להשיב אהבה. "במכללה יש לי חברים סטודנטים ויש צוות נפלא של מרצים, צוות מינהלה שנתן לי מענה לכל צרכיי המיוחדים כלקויית ראייה", אומרת אכראם.

כשקיבלה את הדיפלומה ותעודת ההצטיינות ידעה אכראם שזהו עוד שלב בדרך לפסגה הבאה, אכראם לא תפסיק לחלום ולהגשים, סיפורה של אכראם הוא סיפור מעורר השראה, שילוב של רצון ונחישות, עוז והצלחה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות