fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צמרת הטוטו ומנהלת הליגות לכדורגל ביקרה בנצרת עילית

ראש העיר פלוט: "זו התחלה חדשה של פרק חדש של עשייה ותוצאות בשטח" * מנכ"ל המועדון ברעם: "מודה העיר ולעומד בראשה, שרתם אנשים חשובים בספורט למען המטרה"
נציגי הטוטו והמנהלת בגרין (צילום ישראל פרץ)
נציגי הטוטו והמנהלת בגרין (צילום ישראל פרץ)

צמרת הטוטו ומנהלת הליגות לכדורגל לישיבת עבודה וסיור בנצרת עילית. הגיעו: מנכ"ל הטוטו, איציק לארי, מנהל מנכ"ל מנהלת הליגות לכדורגל, אורן חסון, המשנה למנכ"ל, ניר ינקלביץ' וסמנכ"ל הכספים, אייל ליפשיץ.
הביקור נפתח בישיבה עבודה בעירייה. ראש העיר פלוט הדגיש את הצורך בהקצאת משאבים כספיים גדולים לטובת שיפוץ מיידי של אצטדיון גרין, שסופג בשנים האחרונות ביקורת קשה מכל אנשי הכדורגל בארץ, בשל מצבו העלוב. "אצטדיון גרין מוזנח כבר שנים רבות וחוץ ממילים ומדיבורים, כלום לא קורה. אני מאוד מעריך את ההגעה שלכם לעיר, זו התחלה חדשה של פרק חדש של עשייה ותוצאות בשטח", אמר פלוט.

נציגי הטוטו והמנהלת בגרין (צילום ישראל פרץ)
נציגי הטוטו והמנהלת בגרין (צילום ישראל פרץ)

מנכ"ל הטוטו, איציק לארי, ציין כי בעצם ההגעה שלהם לעיר יש משום אמירה וכי הכוונה היא לקחת את הספורט בנצרת עילית לידיים ולהשקיע בו את מירב התקציבים בכל התחומים הנדרשים. לארי ציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם הנהלת הקבוצה והמקצועיות בה היא מתנהלת בראשותם של היו"ר ליקוורניק והמנכ"ל ברעם. "יש כאן צוות מצוין ועכשיו, כשנשחרר את כל החסמים הביורוקרטיים, אפשר יהיה לצאת לעבודה מיידית כך שבפתיחת העונה האצטדיון יהיה מוכן והעבודות יושלמו".
בסיום הישיבה יצאו האורחים בליווי ראש העיר והנהלת המועדון לסיור אצטדיון גרין. יו"ר מחלקת הנוער, אלי מיכאל, אמר כי הקבוצה זקוקה באופן מיידי לתשתית ראויה ושיפוץ המגרש העליון בגרין. "יש לנו 300 ילדים בקבוצה וזה לכשלעצמו הישג כי התחלנו עם 170 כשהמצב היה קשה ביותר. הילדים הגיעו כי ההורים הבינו שיש פה צוות מקצועי שאפשר לסמוך עליו אבל אנחנו זקוקים לתשתיות, על מנת לשמר את הקיים ואחר כך, בהמשך, להגדיל את מספר הילדים בקבוצה".
ראשי הטוטו השיבו בחיוב ובישרו על הנעה מחדש של פרויקט שיפוץ המגרש לילדים ולנוער בתקציב של 4.6 מיליון , רוב הסכום מקרנות הטוטו.
סיכם את הביקור מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם: "הביקור היה אמירה. ראשי הספורט בארץ רוצים לעזור לנו לשדרג את התנאים כאן ואני מודה להם על כך שפינו מזמנם והגיעו לנצרת עילית. אני מודה לעיריית נצרת עילית ולעומד בראשה, רונן פלוט, שרתם אנשים חשובים בספורט למען המטרה. אין ספק שרונן הוא חבר אמיתי של הקבוצה ואוהד שלה, הוא תמיד מתעניין ומוכן לסייע בכל בעיה, אני מאחל שיתוף הפעולה עם העירייה יימשך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות