fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורים ראשון בישראל

לפני חודש וחצי סופיה למדה פונייב בגן ילדים ברוסיה ואלי אזימוב למד בגן בקווקז. אתמול חגגו פורים ראשון בארץ, כשהם מחופשים ושמחים יחד עם ראש העיר רונן פלוט.
העולים הטריים עם ראש העיר רונן פלוט
העולים הטריים עם ראש העיר רונן פלוט

לפני חודש וחצי סופיה למדה פונייב בגן ילדים ברוסיה ואלי אזימוב למד בגן בקווקז. השבוע חגגו פורים ראשון בארץ כשהם מחופשים ושמחים יחד עם ראש העיר רונן פלוט.

העולים הטריים עם ראש העיר פלוט
העולים הטריים עם ראש העיר פלוט

"זה החג שהכי חיכינו לו", סיפרה סופיה בת ה 5 במהלך ביקור שערך השבוע ראש העיר רונן פלוט בגן הילדים "מורן" בו היא לומדת יחד עם ילדים ותיקים וגם ילד עולה נוסף, אלי אזימוב, בן גילה שעלה לארץ ימים אחדים לפניה. " אנחנו לא מדברים עברית טובה, אבל יש לנו הרבה ילדים שמדברים רוסית ומבינים אותנו", סיפרו לראש העיר פלוט.

סופיה ואלי התרגשו מאוד לקראת חג פורים הראשון שלהם בארץ. "קמנו מוקדם בבוקר ואת התחפושת הכנו ליד המיטה מאתמול, זה כיף גדול להתחפש וברוסיה החג הזה לא היה קיים".

ראש העיר פלוט הושיב את שני הילדים על ברכיו וסיפר להם שגם הוא היה פעם עולה חדש. "אומנם לא הייתי ילד קטן כשהגעתי לארץ אבל גם בגיל 18 זה קשה להתאקלם במקום חדש", פלוט הזמין את הילדים להשתתף באירועי פורים שיתקיימו בעיר בימי החג והציג גם את התחפושת שלו – בוב הבנאי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות