fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: שחקנים מבקשים לעזוב

שחקני הפועל עפולה מבינים שהמצב נואש ומחפשים דרך מילוט, חלקם פנו למנכ"ל תומר רחמים וביקשו לסיים את פעילותם בקבוצה. הבעיה היא שאין כסף לסגור אתם חשבון
שחר סימנטוב
שחר סימנטוב (צילום: חג'ג רחאל)

"תן לנו את הכסף שמגיע לנו עד היום ושחרר אותנו מהקבוצה", פנייה בנוסח זה נעשתה בימים האחרונים למנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים, ששחקניו מבינים לאן נושבת הרוח ושמצב הקבוצה בכי רע. "לא נראה שיש פתרון, לצערי המצב ילך ויחמיר", אמר אחד השחקנים.

שחר סימנטוב
שחר סימנטוב (צילום: חג'ג רחאל)

בין השחקנים שיש להם פניות מקבוצות אחרות: שחר סימנטוב מבוקש במכבי אחי נצרת מהלאומית, גבע ברקאי במכבי כפר כנא מליגה א', שלומי חנוכה בהפועל אשקלון, גיזי דורבור בו מעוניינות הפועל ירושלים והפועל אשקלון, וכן אורן עידו שהיה בין הפונים, אך סירב לחשוף איזו קבוצה עומדת מאחוריו. החלוץ שחר הירש הוא הסחורה הכי חמה של הקבוצה, ומעוניינות בו שלושה קבוצות מליגת העל.

"עם כל הצער, ההבנה והסימפתיה של הפועל עפולה, ובאמת יש לי סימפתיה כי עברנו כאן תקופה יפה, אנשים שוכחים שהכדורגל הוא מקור הפרנסה שלנו ואנחנו צריכים לפרנס משפחות", אומר אחד השחקנים ומבהיר: "במצב שנוצר היום בהפועל עפולה, אי אפשר להתפרנס בכבוד". המאמן ירון הוכנבוים מנסה לשדר אופטימיות. "אני המום ממה שקורה, לא הגיוני שהמצב הזה יימשך, אני מאמין שבסופו של דבר יימצא פתרון".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות