fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: ערב כדורסל לזכר דן סלע ז"ל

דן סלע ז"ל נפל בעת מילוי תפקידו לפני קצת יותר משנה. דן היה שחקן בבית הספר לכדורסל ובשלב מסוים החליט לחצות את הקווים ולעשות קורס מדריכים ואימן בחוגי בית הספר לכדורסל
מכבדים את זכרו של דן (צילום עצמי)
מכבדים את זכרו של דן (צילום עצמי)

ערב כדורסל מרגש התקיים לזכרו של דן סלע ז"ל שנפל בעת מילוי תפקידו לפני קצת יותר משנה. דן היה שחקן בבית הספר לכדורסל ובשלב מסוים החליט לחצות את הקווים ולעשות קורס מדריכים ואימן בחוגי בית הספר לכדורסל.   כן היה עוזר מאמן בקבוצת הנוער. דן היה אהוב ביותר על כל הילדים אותם אימן וחלקם הגדול ביכו במשך זמן רב את לכתו בטרם עת. מנהל בית הספר לכדורסל יוסי מלכה הבטיח להוריו של דן מוטי ואיילת כי בית הספר ימצא את המסגרת הנכונה להנצחה והשבוע כאמור נערך הטורניר בפעם השנייה.

מכבדים את זכרו של דן (צילום עצמי)
מכבדים את זכרו של דן (צילום עצמי)

הקבוצות שהגיעו לטקס היום קבוצות הנערים של עפולה שגברה על נצרת עילית בחצי הגמר הראשון וכרמיאל שניצחה את נהרייה בחצי הגמר השני לפני הגמר התקיים טקס בהשתתפות כל הקבוצה ומשפחת סלע ובו סיפר מוטי אביו של דן על הילד שאיננו והודה למארגנים על הטורניר, כן סיפר דוד אלהרר שדן היה עוזרו בקבוצת הנוער וציין כי דן חסר לו מאד. יוסי מלכה מנהל בית ספר לכדורסל הודה לקבוצות והבטיח כי המסורת הזו תישמר גם בשנים הבאות.

במשחק הגמר ניצחו העפולאים את כרמיאל וקיבלו את הגביע ממשפחת סלע. יש לציין את כמות הילדים הנכבדה שהגיעה למשחק ובהפסקות בין המשחקים ירדה לחדר ההנצחה וקראה על חללי המועדון לאורך השנים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות