fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נצרת עילית הציבה 98 מצלמות אבטחה ברחבי העיר

מצלמות האבטחה הפרושות במרחב העירוני מחוברות למוקד העירוני שמשמש גם כמוקד רואה שמתצפת 24/7 על המתרחב ברחבי העיר
מצלמות אבטחה במעלות
מצלמות אבטחה במעלות

נצרת עילית היא העיר המרושתת ביותר בצפון. 98 מצלמות אבטחה נוספות לאלה שכבר קיימות ופועלות, הוצבו לאחרונה ברחבי העיר במסגרת תכנית הביטחון 24/7 שמוביל ראש העיר רונן פלוט בשיתוף המשרד לביטחון פנים.

מצלמות אבטחה במעלות
מצלמות אבטחה (צילום שלמה שרביט)

מצלמות האבטחה הפרושות במרחב העירוני מחוברות למוקד העירוני שמשמש  גם כמוקד רואה שמתצפת 24/7 על המתרחב ברחבי העיר.

מנכלי"ת העירייה חוה בכר, שמובילה את הפרויקט אומרת כי מדובר במצלמות חכמות שמחוברות בטכנולוגיה חדשנית לתאורת הלד  החדשה.  "10 מצלמות מצלמות את המרחב בתנועה  סיבובית של 360 מעלות כך שבכל נקודה אפשר לראות ולדעת מה מתרחש", סיפרה בכר וציינה כי ביצוע הפרויקט ימשך גם ב- 2019. "עד שכל העיר תרושת במצלמות וכל נקודה במרחב הציבורי הרגיש תהיה מחוברת און ליין למוקד הרואה".

כבר בשבוע הראשון להצבת המצלמות החדשות תועד נהג רכב שנסע במהירות גבוהה בצומת והעיף תמרור תוך שהוא מסכן את חיי הנהגים והנוסעים בכביש. לוחית הזיהוי ברכבו של הנהג המשתולל תועדה במצלמה וגרמה לתפיסתו.  "המצלמות הן כלי אכיפה יעיל שמאפשר לנו תיעוד מוכח און ליין. מדובר בעוד 200 עיניים שפרושות ברחבי העיר ורואות את כל מה שקורה בכל נקודת זמן, במידה וקורה אירוע חריג המצלמות מתריעות והתצפיתנים מזעיקים מיד את הפיקוח והשיטור העירוני", אומר פלוט ומציין כי הפרויקט הינו נדבך נוסף במערך שלם של פעולות להגברת הביטחון בהן העירייה נוקטת בשיתוף ובסיוע תחנת המשטרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות