fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עופר לוי פורש? לא כל כך מהר

לפני כחודש הכריזו בעיריית נצרת עילית על עזיבתו של הגזבר הוותיק בהסכמה הדדית. כעת מתברר כי המו"מ על תנאי הפרישה תקוע ואף אחד לא יופתע אם בסופו של דבר לוי ימשיך בתפקידו
עופר לוי, גזבר עיריית נצרת עילית
הגזבר עופר לוי (צילום: ישראל פרץ)

הוא היה אחד מהסיוטים הגדולים של שמעון גפסו, שניסה למדר אותו, בנה תקציבים בלעדיו והכריז על עצמו כגזבר על. מי שחשב שעופר לוי מסיים את עבודתו כל כך מהר בעיריית נצרת עילית- כנראה טועה.

למרות שלפני מספר שבועות הכריזו בעיריית נצרת עילית על סיום עבודתו של הגזבר הוותיק, בהסכמה הדדית יש לציין, מתוך רצונו של לוי לנצל את תנאי הפרישה הטובים שהשיג ראש העיר הנכנס רונן פלוט, ממשרד הפנים לטובת הפורשים.

עופר לוי, גזבר עיריית נצרת עילית
הגזבר עופר לוי (צילום: ישראל פרץ)

כמעט חודש אחרי ההכרזה ההדדית וכעת נודע כי המו"מ עם עופר לוי תקוע. לדברי גורמים בכירים בעירייה: "עם האוכל בא התאבון, עופר לוי רוצה עוד הטבות על אילו שמשרד הפנים מוכן לתת והנושא תקוע, לא בטוח שיש פתרון".

על פי גורמים בעיריית נצרת עילית: "אף אחד לא יופתע אם בסופו של דבר הנושא יתפוצץ ועופר לוי ימשיך לעבוד רגיל בעירייה".

גורם בכיר בפוליטיקה המקומית אומר: "אם עופר לוי ימשיך בסופו של דבר, רק עיריית נצרת עילית תרוויח מהנושא כי הוא גזבר וותיק ומוערך, אחד שמכיר את העבודה היטב וגם שיתוף הפעולה שלו עם רונן יכול להיות מצוין כי הם מעריכים אחד את השני. היחסים כאן הם לא כמו עם ראש העיר הקודם, שם הייתה שנאה של ממש. כאן יש הערכה הדדית ביניהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות