fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיירות מטכ"ל, צנחנים וגולני רצו לצד חניכי מכינת תבור ותושבי נצרת עילית במרוץ עדן

הבוקר התקיים בנצרת עילית מרוץ עדן, לזכרו של חלל צה''ל עדן אטיאס הי''ד, אשר נרצח על ידי מחבל בדרכו לבסיס בהיותו באוטובוס
ראש העיר רונן פלוט מעניק מדליות למשתתפים (צילום עצמי)
ראש העיר רונן פלוט מעניק מדליות למשתתפים (צילום עצמי)

"מרוץ עדן השני" לזכרו של חלל צה"ל עדן אטיאס הי"ד, אשר נרצח על ידי מחבל באוטובוס בתחנה המרכזית בעפולה,  התקיים היום בנצרת עילית. הזניקו את הרוץ, ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט ועמיחי שיקלי ראש מכינת תבור. 730 רצים השתתפו במרוץ, בסופו העניקה אמו של עדן, אליה, גביעים ומדליות למשתתפים.

ראש העיר רונן פלוט מעניק מדליות למשתתפים (צילום עצמי)
ראש העיר רונן פלוט מעניק מדליות למשתתפים (צילום עצמי)

גם השנה  השתתפו מאות מתושבי העיר נצרת עילית, תלמידי בתי הספר וחניכי וחניכות המכינה הקדם צבאית "תבור" במרוץ המרגש לצד בני משפחת אטיאס.

השנה כשכל ההכנות כבר נעשו ואף נבחר אומן להופעה בפני הרצים, בוטל המרוץ בשל הטרגדיה הנוראית של 'אסון השיטפון' בערבה, בו נספו צעירות וצעיר במסגרת מסע גיבוש של המכינה "בני ציון".

"יחד עם עיריית נצרת עילית קיבלנו החלטה לדחות את המרוץ, לא לבטל", אומרת אושרת סיסו מנהלת המכינה, "זכרו של עדן אטיאס ז"ל חשוב לנו מאוד, והנצחתו שבעתיים. על כן פעלנו לאחר עיבוד הכאב והאבל להתחיל מחדש כדי להוציא לפועל את המרוץ, ואכן הייתה זו חגיגה מרגשת והנצחה מכבדת ביותר,  תושבי נצרת עילית והאזור הגיעו, לרוץ, לזכות בפרסים ובגביעים ובעיקר להמשיך את מרוץ החיים של עדן, דרך הרגליים ועם לב זוכר ואוהב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות