fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

״אמא שלי הכי לחצה שאבוא לאחי נצרת״

האנס דאבור לא מצטער על החלטתו להעדיף את מכבי אחי נצרת על פני קבוצות אחרות שפנו אליו, כולל מליגת העל. "כאן גדלתי ופה הבית שלי", הוא מסביר
אנס דאבור
אנס דאבור מימין (צילום: חג'ג ראחל)

״לא יהיה נכון להגיד שנכשלתי כי בקושי שיחקתי, לא קיבלתי צ'אנס״, אומר האנס דאבור, שחזר ממכבי נתניה למכבי אחי נצרת ולפחות לעת עתה יאלץ לדחות את חלום ליגת העל. בקיץ הוא עבר לשורות העולה החדשה בקול תרועה רמה, אבל בקושי קיבל דקות משחק ואפשרות להוכיח שהוא שחקן לגיטימי בליגת העל. גם המצב הכלכלי הקשה של מכבי נתניה לא תרם למוטיבציה שלו להישאר שם.

 אתה כועס על המאמן יוסי מזרחי?
״לא, בכלל לא. מה, הוא לא רוצה להצליח? אני מאמין שרק שיקולים מקצועיים הנחו אותו. נכון שהוא הביא אותי למכבי נתניה, אבל יכול להיות שבסיטואציה שנוצרה הוא חשב שאני לא יכול לעזור לו ולכן לא נתן לי לשחק״.

היו לך עוד אופציות כולל מליגת העל, למה חזרת דווקא לנצרת?
״היו לי עוד קבוצות, הפועל פתח תקווה ובני לוד רצו אותי, התייעצתי עם אח שלי מונאס, וגם עם אמא שלי, הם אמרו לי שהכי טוב יהיה לי בנצרת, כאן גדלתי ופה הבית שלי. האמת היא שאמא שלי הכי לחצה שאבוא לאחי נצרת, כמו כל אמא גם היא רוצה שהבן שלה יהיה לידה״.

 אחי נצרת לא יציבה, יהיה נכון לדבר על ליגת העל?
״אני חושב ששום דבר לא סגור, יש עוד מספיק משחקים, המון נקודות בקופה, מי שמספיד את אחי נצרת עושה זאת מוקדם מדי. אחי נצרת ידועה כקבוצה עיקשת שאף פעם לא מוותרת. יש רוח חדשה בקבוצה ואני מאמין שאחי נצרת מסוגלת לעלות לליגת העל״.

האנס דאבור
האנס דאבור (צילום: חג'ג ראחל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות