fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רפעת טורק מונה למאמן מכבי אחי נצרת

כדורגלן העבר חוזר לקדנציה שנייה למועדון, לאחר שאימן לפני 21 שנים בליגה א'. "נעשה הכל כדי שתהיה לנו קבוצה טובה ואטרקטיבית", הבטיח
טורק עם ראש העיר וחברי הנהלת הקבוצה (צילום :חגאג רחאל)
טורק עם ראש העיר וחברי הנהלת הקבוצה (צילום :חגאג רחאל)

כדורגלן העבר רפעת טורק, מונה היום (שלישי) למאמן מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית. טורק הוצג בלשכת ראש העיר נצרת, עלי סלאם והוא חוזר למועדון לקדנציה שנייה, לאחר שלפני 21 שנה אימן את אחי נצרת בליגה א'. אחר הצהריים העביר את אימון הבכורה באצטדיון בעילוט.

טורק: "אבנה קבוצה עם כמה שיותר שחקנים צעירים, לא יכול להתחייב עלך המיקום, נעשה הכל כדי שתהיה לנו קבוצה טובה ואטרקטיבית, לדבר על עלייה לליגת העל לא יהיה נכון ולא יהיה חכם. בניית הקבוצה נמצאת בחיתולים, אני עדיין לא יודע מה חסר לי, אני לא ממהר לשום מקום, נבנה קבוצה בקצב שלנו".

טורק עם ראש העיר וחברי הנהלת הקבוצה  (צילום :חגאג רחאל)
טורק עם ראש העיר וחברי הנהלת הקבוצה (צילום :חגאג רחאל)

טורק, שהועדף על פני ג'ון גרגורי וסלמן עמר, יעבור להתגורר בנצרת עילית השכנה. "אהיה קרוב, אעמוד 24 שעות לרשות הקבוצה", הבטיח. ראש העיר, עלי סלאם, אמר כי הוא בקשר עם אנשי עסקים מובילים במגזר הערבי. "הם הבטיחו תרומה של חצי מיליון שקל, אני מקווה לראות את הכסף בקרוב", אמר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות