fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דו קיום נוסח מכבי אחי נצרת

גם שחקני מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית הרימו כוסיות לכבוד השנה החדשה וטבלו תפוח בדבש
שחקני הקבוצה עם הרב אפללו (צילום: עצמי)
שחקני הקבוצה עם הרב אפללו (צילום: עצמי)

כל קבוצות הכדורגל היהודיות בארץ הרימו כוסית לכבוד השנה החדשה ואפילו חילקו לשחקנים שלהן שי לחגים. מסתבר שגם קבוצה אחת לפחות מהמגזר הערבי, מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, קיימה טקס דומה לראשונה בתולדותיה, וככל הידוע בפעם הראשונה במגזר הערבי תודות ליוזמה של הרב חיים אפללו ממגדל העמק. הרב אפללו מקורב לקבוצות רבות בצפון ובארץ כולה, ומקיים קשרים יומיומיים עם שחקנים רבים, כולל מנבחרת ישראל.

הרב אפללו פנה לידידו מאמן מכבי אחי נצרת סמיר עיסא ובדק אפשרות לקיים טקס הרמת כוסית לחג. עיסא לא התנגד, אפללו הגיע לאימון הקבוצה עם יין, תפוחים ודבש והסביר לשחקנים את חשיבות החג ליהודים.

שחקני הקבוצה עם הרב אפללו (צילום: עצמי)
שחקני הקבוצה עם הרב אפללו (צילום: עצמי)

הרב אפללו: "מספר שחקנים המשחקים בקבוצה התחברו אלי בתקופה האחרונה, אני חבר ותיק של המאמן סמיר עיסא ושל הצוות המקצועי, אני תומך בהם ומחזק אותם, הכל מתוך הבנה, סולידריות והגינות. הרמנו כוסית לחיי השנה החדשה, איחלתי להם המון הצלחה, וכמובן שלא ויתרנו על תפוח בדבש, כדי שתהיה להם שנה מתוקה".

אחד משחקי אחי נצרת: "אני משחק כדורגל הרבה שנים, פעם ראשונה שאני משתתף בטקס כזה, היה נחמד"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות