fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: חברת המועצה אקסנוב פורשת

בטענה כי היא רוצה שינוי בחייה. יחליף אותה במועצה: יאנוש פינקלסקו, שהיה בעבר חבר מועצה
זו שפורשת וזה שנכנס
זו שפורשת וזה שנכנס

חברת מועצת עיריית נצרת עילית, סופה אקסנוב, מסיעתו של אלכס גופמן, הודיעה השבוע לראש העיר, רונן פלוט, על החלטתה לסיים את כהונתה ולהעביר את המושכות לבא אחריה ברשימה, יאנוש פינקלסקו. "לאחרונה חגגתי יומולדת 60 והחלטתי שהגיע הזמן לשינוי בחיי, לפנות יותר זמן למשפחתי ולעצמי, להגשים חלומות אישיים ובמקביל, באופן בלתי מחייב, להמשיך בפעילות התנדבותית", אמרה אקסנוב.

זו שפורשת וזה שנכנס
זו שפורשת וזה שנכנס

סופה הדגישה כי גם בהיותה מחוץ למועצה תמשיך לפעול בהתנדבות למען התושבים הותיקים בעיר. "אני לא יודעת משהו אחר חוץ מהתנדבות, מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי פעילה בקהילה ואמשיך לפעול למענה רק במינון אחר, בלי ישיבות מועצה ובלי ועדות ומחויבויות מעצם הכהונה במועצת העיר", אמרה אקסנוב וביקשה להודות לכל חברי מועצת העיר על שיתוף הפעולה. "נצרת עילית נמצאת בידיים טובות, יש לנו ראש עיר, שמוביל לדרך בטוחה ומצליח בתוך זמן קצר לחולל שינויים בכל תחומי החיים בעיר. רונן פלוט הוא האדם הנכון במקום ובזמן הנכון".
את מקומה של סופה אקסנוב ימלא יאנוש פינקלסקו, הבא בתור בסיעת "אנחנו כאן". יאנוש הוא תושב ותיק בנצרת עילית, מורה למתמטיקה במקצועו, שפרש לגמלאות ובעבר, בין השנים 2008- 2013 כיהן במועצת העיר. "מקווה לעשות ולפעול למען תושבי נצרת עילית והעיר", אמר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות