fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצטיינת בכל ערך

פרס הצטיינות על פעילות חברתית ערכית יוענק על ידי רשת אורט ישראל לתלמידה דניאלה בלגן מתיכון אורט שרת בנצרת עילית
מצטיינת. דניאלה בלגן (צילום עצמי)
מצטיינת. דניאלה בלגן (צילום עצמי)

דניאלה בלגן מאורט שרת בנצרת עילית, היא תלמידת כיתה יב' הלומדת במסלול מדעי טכנולוגי וניגשת בימים אלה למבחני בגרות ברמה מוגברת כמעט בכל מקצועות הלימוד. היא נחשבת לתלמידה מצטיינת בלימודים, אבל לא רק. לצד ההישגים והציונים הגבוהים, דניאלה מוצאת זמן להתנדב למען הקהילה ולקחת חלק פעיל בפעילות תורמת לטובת התלמידים, בית הספר וקהילה בנצרת עילית.

בין שאר עיסוקיה, דניאלה פעילה במועצת התלמידים העירונית ושרה בלהקת הזמר של בית הספר שרת, אותה מנהלים בהתנדבות המורים אלעד בכמן ואורי בר. "דניאלה היא תלמידה שמצטיינת בכל דבר שהיא עושה, היא מובילה פרויקטים חיוביים, תורמת ועושה את הכל בצניעות ובאהבה", סיפרה רכזת תחום החברה וההתנדבות בבית הספר, מוניקה דוזדלק,   שהמליצה על התלמידה בפני וועדת הפרס .

מצטיינת. דניאלה בלגן (צילום עצמי)
מצטיינת. דניאלה בלגן (צילום עצמי)

מנהלת בית הספר, ד"ר סיגל ברגר, שהמליצה אף היא על דניאלה אומרת כי מדובר בתלמידה ערכית ואיכותית, שפעילותה ותרומתה ראויים לשבח ולציון מיוחד. דניאלה קיבלה השבוע את ההודעה על זכייתה בפרס בהתרגשות ושמחה. "אני מודה לבית הספר, להנהלה ולמורים שהמליצו עלי, זה בהחלט כבוד גדול".

הפרס, תעודה ומענק כספי, יוענק לדניאלה בטקס חגיגי שיתקיים בשבוע הקרוב בתיאטרון בית צבי בהשתתפות ראשי מערכות החינוך במשרד החינוך וברשת אורט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות