fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצא ארנק עם אלפי שקלים, החזיר אותו לתושבת נצרת

הממונה על פניות הציבור בעיריית נצרת עילית, צ'רלי נטף, גילה השבוע אזרחות למופת כאשר מצא ארנק ובו אלפי שקלים והחזיר אותו לבעליו, תושבת נצרת, קשישה בת 80, שלא האמינה למראה עיניה
החזיר האבידה לבעליה. נטף (צילום עצמי)
החזיר האבידה לבעליה. נטף (צילום עצמי)

הממונה על פניות הציבור בעיריית נצרת עילית, צ'רלי נטף, גילה השבוע אזרחות למופת כאשר מצא ארנק ובו אלפי שקלים והחזיר אותו לבעליו, תושבת נצרת, קשישה בת 80, שלא האמינה למראה עיניה.

החזיר האבידה לבעליה. נטף (צילום עצמי)
החזיר האבידה לבעליה. נטף (צילום עצמי)

נטף, שנוהג לשמור על כושר בהליכות ברחבי העיר, היה בעוד הליכה שגרתית. "באזור רחוב חרמון ראיתי לפתע תיק בתחנת האוטובוס. פתחתי אותו, בדקתי ומצאתי בתוכו למעלה מ- 3000 שקל וכן ספח של תעודת זהות".

נטף החליט מייד למצוא את האישה ולהחזיר לה את התיק. בעזרת ידידו נהג המונית יאיר ועקנין, הצליחו להגיע לכתובת, בלב לבה של העיר נצרת. "בעלה היה בבית, האישה עדיין לא הגיעה. כשנכנסה בדלת אפילו לא ידעה ששכחה את התיק", משחזר נטף, שהבין כי מדובר בכספי הביטוח הלאומי של האישה.

האישה פנתה לנטף בערבית, הוא הביר לה כי אינו דובר ערבית וכי הוא יהודי מנצרת עילית, שמצא את התיק שאיבדה לפני שעה קלה. "אצלי אין כזה דבר יהודי או ערבי. אישה בת 80 יכולה להיות האימא שלי ולכן עשיתי כל מאמץ לאתר אותה".

האישה הנרגשת פרצה בכי, לא הפסיקה להודות לנטף והזמינה אותו לאכול. "הסתפקנו בכוס תה ובקלאוה", מסביר נטף, שאומר כי "לרגע לא מצטער שהחזרתי לאישה את התיק, למרות שאני יודע שיש כאלה שלא היו ממהרים להחזיר. כך חינכו אותי וכך אני מחנך את ילדי", הוא אומר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות