fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למגדל העמק חסרים 25 אלף שקלים למימון עסקת שחר סימנטוב

יו"ר מגדל העמק ויקי ברנס: "יש לי מימון של 60 אחוז לעסקה, אני צריך להוציא מהקופה רק 25 אלף שקל, זה לא סכום שניפול ממנו"
שחר סימנטוב
מאוכזבים. שחר (צילום: חגאג רחאל)

הפועל עפולה עשתה מאמצים רבים להחזיר לשורותיה את הקשר שחר סימנטוב, שחתם לעונה וחצי בהפועל מגדל העמק. רגע לפני נעילת חלון העברות, ניהלו בעפולה מרתון שיחות אינטנסיביות, במטרה להחזיר הביתה את הקשר הוותיק, שמצדו הסכים לקצץ 25 אחוזים. רק תקנון ההתאחדות לכדורגל מנע את סגירת העסקה.

שחר סימנטוב
מאוכזבים. שחר (צילום: חגאג רחאל)

בעפולה ידעו, משום מה יושב ראש הפועל מגדל העמק, ויקי ברנס, מכחיש את הדברים, טוען שלא משעם על כך דבר וחצי דבר. ברנס: "אף אחד לא רצה לשחרר את שחר, הוא מצא כאן בית חם, הוא מנהיג אמיתי, מדריך ומכוון את השחקנים הצעירים שלנו, לא ידוע לי על משא ומתן עם הפועל עפולה, ואם היה כזה בסופו של דבר היה צריך להגיע אלי, מה גם שמבחינת התקנון זה לא אפשרי. אנחנו מרוצים מאוד משחר ורואים בו השקעה לעתיד".

בהפועל עפולה חזרו השבוע ואישרו כי ניהלו משא ומתן עם שחר סימנטוב לגבי החזרתו לקבוצה, ורק תקנון ההתאחדות לכדורגל מנע את המהלך. ברנס מכחיש את השמועות לפיהן עדיין לא מצא מימון לעסקת שחר סימנטוב, אבל מגלה כי נותרו לו לגייס "רק" 25 אלף שקל. ברנס: "יש לי מימון של 60 אחוז לעסקה, אני צריך להוציא מהקופה רק 25 אלף שקל, זה לא סכום שניפול ממנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות