fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: חתונת הזהב של מכלוף וסימון

מכלוף וסימון בן קסוס עלו למגדל העמק בתחילת שנות ה- 60 כעבור זמן קצר הכירו, התאהבו ונישאו. השבוע הפתיעו אותם ילדיהם שארגנו עבורם חתונת זהב בדיוק במקום בו הכירו ונישאו לפני 50 שנה
מזל טוב. הזוג בן קסוס (צילום עצמי)
מזל טוב. הזוג בן קסוס (צילום עצמי)

אמנם מגדל העמק רק בת 63 אבל כבר יכולה להתגאות שבין תושביה יש לפחות זוג אחד שהכירו בעיר לפני למעלה מיובל שנים, נישאו והשבוע חגגו את חתונת הזהב שלהם בדיוק במקום בו הכירו ומעולם לא עזבו. מכלוף בן קסוס ורעייתו סימון ממגדל העמק עלו לארץ עם בני משפחתם ממרוקו וספרד היישר למגדל העמק שחגגה באותן שנים עשור בלבד להיווסדה.

זמן קצר לאחר שהגיע לארץ בשנת 1961 התחיל בן קסוס לעבוד בעירייה והיה אחראי על רשת המים. "יום אחד קיבלתי קריאה לבוא ולהתקין שעון מים למבנה בו גרו עולים חדשים",שחזר השבוע בן קסוס והוסיף: "הגעתי למקום וסימון פתחה לי את הדלת וזאת הייתה פשוט אהבה ממבט ראשון, מיד התחלתי לדבר איתה וכעבור שבוע כבר באתי עם הוריי לבקש את ידה".

 מזל טוב. הזוג בן קסוס (צילום עצמי)
מזל טוב. הזוג בן קסוס (צילום עצמי)

לאחר שנישאו עזב בן קסוס את העירייה, החל לעבוד כאזרח עובד צה"ל בחיל הים ובמקביל משמש בשני העשורים האחרונים כיו"ר סניף הליכוד ואילו רעייתו סימון עבדה שנים ארוכות במפעל "בגד עור" בעיר ולאחר שזה נסגר היא כיהנה כמנהלת מעונות יום של "נשי חירות".

השבוע, כאמור, ציינו השניים את יום הנישואין ה-50 שלהם וארבעת ילדיהם החליטו להפתיע את הוריהם בהפקה של חתונת זהב מרגשת אליה הוזמנו בני משפחה וחברים. "הרעיון היה לחגוג במסעדה רומנטית אך רגע לפני שיצאנו מכלוף הציע שנגיד שלום לילדים. הגענו לשם ומיד הניחו על ראשי הינומה ושמו בידיי זר פרחים. היה פשוט מרגש", מספרת בחיוך סימון שהבינה מיד שילדיה הפתיעו אותם בחתונת זהב.

ומה ההמלצה של סימון לחיי זוגיות מאושרים אתם שואלים? "תהיו שם תמיד האחד לטובת השנייה ולהיפך. תאהבו, תהיו נאמנים ותתמידו. זה שווה".

ראש העיר אלי ברדה בירך את הזוג המאושר במזל טוב ואיחל להם עוד הרבה שנות זהב ובריאות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות