fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפני ההכרזה קיבל פלוט את ברכת הדרך ממנחם אריאב

מנכ"ל הכנסת בחופשה, הגיע לקריית טבעון, שם מתגורר ראש העיר המיתולוגי לשעבר, שעמד בראש העיר במשך 32 שנים וקיבל את תמיכתו במירוץ לכיסא ראש העיר
תמיכה. מנחם אריאב ורונן פלוט (צילום עצמי)
תמיכה ממנחם אריאב, ראש העיר המיתולוגי לשעבר של נצרת עילית ורונן פלוט (צילום עצמי)

רגע לפני ששחרר לציבור את ההודעה כי החליט להתמודד לראשות העיר נצרת עילית, הגיע רונן פלוט לבית האבות בטבעון, שם מתגורר בעשור האחרון מנחם אריאב, ראש העיר המיתולוגי לשעבר של נצרת עילית, שעמד בראשה במשך 32 שנים. פלוט ביקש וגם קיבל את ברכת הדרך של אריאב.

תמיכה. אריאב ופלוט (צילום עצמי)
תמיכה. אריאב ופלוט (צילום עצמי)

בנו של אריאב, אריאל אריאב, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: ״אם אבא שלי היה יכול הוא היה עדיין ראש עיר. אך מכיוון שהזמנים השתנו, כיוון שבמשך שנים ניהלו אחריו את העיר לא בדרך ישרה , יתקיימו בחודש הבא בחירות חדשות לראשות העיר. הבוקר נתן אבא שלנו את ברכתו לרונן פלוט ואיחל לו הצלחה בבחירות. מכאן יצא רונן להכריז על ההתמודדות שלו על ראשות העיר נצרת עילית״.

אריאב ג׳וניור שיבח את פלוט ואמר כי ״רונן הוא איש של מעשים. בתפקידו האחרון עד הבוקר שימש כמנכ'ל הכנסת. נצרת עילית במצבה זקוקה לראש עיר בעל יכולות וקשרים, דלתות פתוחות בכל משרדי הממשלה. העיר זקוקה לבלודוזר שישפר באופן מיידי את תדמיתה ומצבה. אבא מאמין ומברך את רונן. עם אבא שלנו אנחנו לא מתווכחים״.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות